• Hallo!

    Het is misschien een vreemde vraag, maar toch stel ik hem. (:
    Mijn Frans is niet goed, verre van. Dus wat dacht ik? Laat het me gewoon meer gaan spreken/schrijven, dan verbetert het vanzelf wel. Probleem: Ik heb één iemand in mijn klas zitten die Frans spreekt en ik praat eerlijk gezegd niet zoveel met hem.
    Dus dacht ik: Laat het ons op Quizlet proberen! Om het dus even samen te vatten: Is er iemand die met mij zou willen PB'en/GB'en en français? Eerlijk gezegd maakt het me zelfs niet zoveel uit of je nu tweetalig bent of niet, het enige wat ik eigenlijk wil is kunnen praten met mensen, het kunnen lachen met te PB'en/GB'en, maar dan in 't Frans. (:

    Dus, als er iemand is die hier interesse in heeft: Let me know!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nu vier jaar Frans gehad en zit nu in mijn vijfde jaar, dus ik zou je eventueel kunnen helpen. Mijn Frans is niet perfect, maar ik denk dat ik best een eind kan komen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lijkt me leuk! Ik zit in m'n examenjaar met Frans in m'n pakket en ik heb laatst m'n SE Frans (brief schrijven) gehad, dus de grammatica zit nog kersvers in m'n hoofd. :Y) Ik vind het schrijven in Frans erg leuk dus ik ben zeker geïnteresseerd. (:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:51 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb in frans examen gedaan, ik ben echter niet de beste, maar ik zou het graag willen proberen omdat ik zelf nog wel beter wil worden (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je n'aime pas La Francais.
    Aka. Ik kan het niet, sorreh :c


    wat was dit ookalweer

    Bedankt om te reageren, allemaal! Ik wil in principe wel met iedereen die wil in het Frans PB'en, want ten eerste, ik vind het leuk en ten tweede, dat geeft me ook meer kans het te beteren. (: Is het goed als ik jullie, ten laatste, dit weekend een berichtje stuur (want ik heb examens deze week en ik heb pas volgend weekend meer tijd, al heb ik de week erop uiteraard ook nog examens)?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Bedankt om te reageren, allemaal! Ik wil in principe wel met iedereen die wil in het Frans PB'en, want ten eerste, ik vind het leuk en ten tweede, dat geeft me ook meer kans het te beteren. (: Is het goed als ik jullie, ten laatste, dit weekend een berichtje stuur (want ik heb examens deze week en ik heb pas volgend weekend meer tijd, al heb ik de week erop uiteraard ook nog examens)?


    Is goed hoor. Ik heb je alvast een PB gestuurd. Stuur maar wat terug als je tijd hebt. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik slaagde met een 5,6 voor Frans op een VMBO-TL examen, dus ik zal je mijn verlepte Frans maar niet aan doen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Is goed hoor. Ik heb je alvast een PB gestuurd. Stuur maar wat terug als je tijd hebt. (:


    Ik heb het gezien, haha. Ik heb zojuist teruggestuurd!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    Ik slaagde met een 5,6 voor Frans op een VMBO-TL examen, dus ik zal je mijn verlepte Frans maar niet aan doen:')


    Mijn Frans was vorig jaar zo slecht dat ik een heel semester lang bijlessen heb gevolgd en nu nog maar in de zestig haal, al heb ik toch al een heel aantal jaar Frans gehad. ^^ Maar het is altijd goed om bij te leren, nietwaar?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zit in het derde middelbaar (vijfde jaar Frans), ik ben ook nier geweldig in Frans. - Clipkamp is trouwens een mooie manier om je Frans bij schroeven - Ze begeleiden de beginnende, maar ook de gevorderden, zeer goed en na zo'n taalkampweek, denk je zelfs in het Frans.

    Raar maar waar ben ik volgens mijn leerkrachten zeer goed in Frans. Op een of andere 'magische' wijze heb ik een 98% gehaald. ö can't believe it.

    Maar ik wil gerust ook een gesprek houden, aangezien ik mijn Frans ook wel wil verbeteren. Ben nu ook wel in mijn examenweken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Ik zit in het derde middelbaar (vijfde jaar Frans), ik ben ook nier geweldig in Frans. - Clipkamp is trouwens een mooie manier om je Frans bij schroeven - Ze begeleiden de beginnende, maar ook de gevorderden, zeer goed en na zo'n taalkampweek, denk je zelfs in het Frans.

    Raar maar waar ben ik volgens mijn leerkrachten zeer goed in Frans. Op een of andere 'magische' wijze heb ik een 98% gehaald. ö can't believe it.

    Maar ik wil gerust ook een gesprek houden, aangezien ik mijn Frans ook wel wil verbeteren. Ben nu ook wel in mijn examenweken.


    Nee, 98%,da's echt oerslecht, haha. -.- Maar ik ben ook ook in mijn examenweken, dus tja, voor mij is het niet erg als het pas erna "van start gaat". ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Nee, 98%,da's echt oerslecht, haha. -.- Maar ik ben ook ook in mijn examenweken, dus tja, voor mij is het niet erg als het pas erna "van start gaat". ^^


    Zeldzaam, hoor. Nu ga ik mijn jaartotaal waarschijnlijk weer afbreken met mijn franstastische examen. :'D
    Voor mij maakt het niet uit, mijn examenrooster is echt chill. Latijn is morgen al, dus ben ik daar al vanaf.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben echt een sukkel met Frans. Maar ik sta er wel mooi een 6.7 voor en zolang het een voldoende is vind ik het goed. :p


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb al 10 jaar frans op school en ik kan het nog niet. :/ hoewel ik mijn frans graag wil verbeteren, denk ik dat ik toch maar ga passen. c:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 22:56 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik doe nu mn derde jaar Frans en ben er belachelijk slecht in :')
    Nouja. Ik moet regelmatig woorden opzoeken. Voor de rest gaat het op zich nog wel.

    Dus nee. Laten we het maar niet doen :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]