• Stories waarvan je bijna zeker weet, dat ze onbekend zijn, dus niet veel worden gelezen, maar die wel de moeite waard zijn,.
    Dus géén bekende stories.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    Doyl van Revelations ^^
    Ze verdient veel meer abo's dan ze nu heeft :]
    Heel mooi geschreven en ook nog spannend :3

    http://www.quizlet.nl/stories/33874/dichterbij-tokio-hotel/

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 14:02 ]


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Modern Gladiator


    Caution first, always.

    Hoeveel abo's versta je onder bekend en onbekend? :3
    Ik zal eens zoeken of ik nog abo's op onbekende stories heb ^^


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Hoeveel abo's versta je onder bekend en onbekend? :3
    Ik zal eens zoeken of ik nog abo's op onbekende stories heb ^^

    Zeker onder de 20 (:
    Ik vind het gewoon handig als onbekende stories, ook enige aandacht kunnen krijgen, hier op Q (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Broken down like a mirror, -Harry Styles


    Beautiful thing is never perfect.

    De mijne natuurlijk :'D


    -

    Mijne is niet echt bekend ofzo. -.-

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Nieuwe samenvatting :

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    De mijne, maar ik heb ze geinactiveerd omdat neimand ze leest al heb ik 27 abo's..... Maar ik heb nog wel een SA ]Stand alone - JChoo