• Nu of later?
    Ik hoef heus niet een stad of landnaam, maar ik wil jullie fantasie. Hoe zou jij willen dat je omgeving eruit zou zien? Hoe zouden de mensen zijn die er omheen wonen? Of woont er verder niemand? In wat voor soort huis zou je dan willen wonen? En heb je al enig idee wat voor stijl je daarin wilt? ;)

    Details mensen, kom op. New York, America en whatever kan ik me ook wel indenken, maar waarom en hoe? Zo moeilijk is 't toch niet om je fantasie los te laten? :'D

    Edit: Mensen die alleen een stad neer droppen falen in begrijpen wat fantasie is.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 17:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    In Quizlet stad. Die ga ik ontwerpen. Het is een stad waarin iedereen gerespecteerd wordt en waar iedereen gelukkig is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Amerika :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sleutelbloem schreef:
    In Quizlet stad. Die ga ik ontwerpen. Het is een stad waarin iedereen gerespecteerd wordt en waar iedereen gelukkig is


    Klinkt een beetje als metaltown. ;D
    Oké, ook gezellig om een paar fantasyplekken erbij te hebben. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AllstarW schreef:
    Amerika :3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    In het centrum van een grote wereldstad, eigenlijk Nyc of London.


    SLOAN.

    AllstarW schreef:
    Amerika :3


    Dat vroeg ik niet. Ik vroeg juist niet om namen, maar details ... (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou in een stad willen wonen, met veel drukte, leuke mensen en veel dingen om te doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik niet. Ik vroeg juist niet om namen, maar details ... (no_chears)


    Nou, dan in dat ene continent aan de overkant van de oceaan 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bij dit soort vragen moet ik altijd denken aan de Sims, ghehe. Nee een wijk met enorme huizen, waar alléén maar leuke mensen wonen en ouders niet zeuren en er altijd wel ergens een feestje is. ;3


    It's time to be happy again.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Nou, dan in dat ene continent aan de overkant van de oceaan 8D


    Daar heb ik nog minder aan. Lezen mensen wel wat er in de post staan of reageren jullie alleen op de titel? (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vele prachtige bomen, misschien een meer en dan in zo'n lakehouse. Of gewoon zo'n heel knus huisje in een pittoresk dorpje met klimop begroeid. In ieder geval een houten huis of dat opgaat in de natuur (: *Droomt verder* :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hilfiger schreef:
    Bij dit soort vragen moet ik altijd denken aan de Sims, ghehe. Nee een wijk met enorme huizen, waar alléén maar leuke mensen wonen en ouders niet zeuren en er altijd wel ergens een feestje is. ;3


    Dan ben jij i.i.g wel iemand die met zulke fantasie kan denken. :'D
    En wat voor enorme huizen dan?
    Ik doe gewoon alsof ik totaaal geen fantasie heb en jullie het me nog eens goed uit moeten leggen voor ik 't snap. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jedi schreef:
    Vele prachtige bomen, misschien een meer en dan in zo'n lakehouse. Of gewoon zo'n heel knus huisje in een pittoresk dorpje met klimop begroeid. In ieder geval een houten huis of dat opgaat in de natuur (: *Droomt verder* :9~


    Oeh! Jij komt bij mij in het dorpje wonen? :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MaakGeloof schreef:
    Ik zou in een stad willen wonen, met veel drukte, leuke mensen en veel dingen om te doen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    In een weide omgeving met bijna geen huizen en een hele mooie natuur(flower)


    Believe in yourself, change the world.