• En nu gaan we allemaan eens goed luisteren naar Olifant.
    Soms, ja heel soms, krijgen vrouwen last van iets. Opeens ligt er bloed in hun broek! Dat noemt men maandstonden.
    En soms, ja heel soms, krijgen ze dan zo'n heel vervelend gevoel. Dat noemt men buikpijn.
    En af en toe, duren die maandstonden iets langer of juist minder lang dan anders. Is dat niet vreemd? O_o

    Zijn nu alle nutteloze vragen omstreeks maandstonden opgelost? >.<


    Has no one told you she's not breathing?

    Pemberley schreef:
    hahaa
    om de een of andere duistere reden vind ik dit topic grappig :'D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Heel droog ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Heel droog ^^

    x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja halloooooo, lees die topics dan man!xd

    Dus je hebt ook over mij, want ik had een topic geopent met, Ik heb mijn maandstonden van gisteren avond en nu ben ik helemaal chagrijnig enzo. En dan mensen mogen toch zeggen wat ze willen? als ze het niet weten dan kunnen ze het hier leren. Toch?, daar dient het forum voor right?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Dus je hebt ook over mij, want ik had een topic geopent met, Ik heb mijn maandstonden van gisteren avond en nu ben ik helemaal chagrijnig enzo. En dan mensen mogen toch zeggen wat ze willen? als ze het niet weten dan kunnen ze het hier leren. Toch?, daar dient het forum voor right?

    Ik heb het over die echt hele domme vragen (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik heb het over die echt hele domme vragen (krul)

    Owh oke dan. (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    wauw, bedankt voor de uitleg. Jij moet voorlichting gaan geven op scholen. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    wauw, bedankt voor de uitleg. Jij moet voorlichting gaan geven op scholen. (bloos)

    Vind ik ook.
    Waarom heb ik die smiley trouwens niet? :C


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Vind ik ook.
    Waarom heb ik die smiley trouwens niet? :C

    Kan je nog eens wat mee verdienen..
    Eeh, hij staat onder de 'xD' c:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ben ik de enige die niet het woord 'maandstonden' gebruik, maar 'ongesteld'?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Ben ik de enige die niet het woord 'maandstonden' gebruik, maar 'ongesteld'?(krul)

    nee haha, same here


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Persefoneia schreef:
    Ben ik de enige die niet het woord 'maandstonden' gebruik, maar 'ongesteld'?(krul)

    Normaal gebruik ik dat ook. Ik vind maandstonden zo ongelofelijk vuil klinken xd Maar, achja xd

    Corvette schreef:
    (...)
    Kan je nog eens wat mee verdienen..
    Eeh, hij staat onder de 'xD' c:

    Oooooooooooooooh!
    Dankje :3


    Has no one told you she's not breathing?

    :')
    ik voel me zo oud


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Persefoneia schreef:
    Ben ik de enige die niet het woord 'maandstonden' gebruik, maar 'ongesteld'?(krul)


    Ik heb ook liever het woord ongesteldheid. Maar ik gebruik ook wel eens:
    Code rood, de russen komen, bloedserieus kut probleem en ehm.. kut probleem XD


    26 - 02 - '16

    Wat is dat ineens met al die maandstonden-gerelateerde topics? :/