• Ik ben vandaag naar mijn oma geweest, en heb een paar dingen verteld die me dwars zaten, zoals dat ik dus de computer van mijn opa heb betaald waar ik pas twee maanden geleden achter kwam en dat de laptop die ook van dat geld is gekocht gewoon kut is, en te sloom. Dus ik stond in de supermakrt, word ik door mijn oma gebeld, die me mijn 'opa' weer aan de telefoon geeft, maar ik kon dus niet bellen wat ik stond in de winkel. Sta ik samen met mijn zus te koken en word ze opeens door mijn oma gebeld, dat mijn 'opa' onderweg was met twee nieuwe laptops en printers, want de laptop van mijn zus is ook kapot. dus nu heb ik een gloednieuwe toshiba laptop en een nieuwe, draadloze printer. Maar ik had ecdht iets van omg en wtf, aangezien het bedrijf van mijn 'opa' faliet is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    1) omg topics mogen niet ;D [moest ff]
    2) dus je hebt gwn dingen voor niks gekregen van super opa? ;D tof


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik snap het niet... En waarom staat ''opa'' tussen haakjes?


    Rainbows on my staircase ~

    Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik hierop moet reageren. Volgens mij bedoelde je opa er helemaal niets mee toen hij je die computer niet terugbetaalde. Maar om je nu zoveel meer terug te geven, is ook best wel... vrijgevig? Misschien voelde hij zich er gewoon slecht door en wilt hij het nu dubbel en dwars goed met je maken. Maar toch, om zoveel geld op te doen nu zijn bedrijf failliet is..


    All was well.

    Ik snap het verhaal niet helemaal..


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ik snap het verhaal niet helemaal..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    EMIN3M schreef:
    Ik snap het niet... En waarom staat ''opa'' tussen haakjes?


    Omdat ik hem een tijdje niet meer als opa heb gezien, wat hij eigenlijk ook niet is, en ik weet niet of ik hem ooit zo weer ga zien, omdat hij dingen wel voor me heeft verpest.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Tortuga schreef:
    Ik snap het verhaal niet helemaal..


    To infinity and beyond •

    Ik krijg nooit dure dingen van mij opa,
    Nee dat lieg ik, toen ik klein was heb ik een duur sieraad gekregen en een zilveren bekertje, maar dat is alleen omdat zijn toenmalige vriendin dat zei. En natuurlijk heb ik mijn opa zijn laptop gekregen ... toen hij stierf.
    Maar ik snap wel dat je je schuldig misschien voelt, maar je moet maar zo denken, je opa geeft om je, en wil je graag verwennen met spulletjes! ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Fellatio schreef:
    1) omg topics mogen niet ;D [moest ff]
    2) dus je hebt gwn dingen voor niks gekregen van super opa? ;D tof


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tortuga schreef:
    Ik snap het verhaal niet helemaal..


    None but ourselves can free our minds.

    Fellatio schreef:
    1) omg topics mogen niet ;D [moest ff]
    2) dus je hebt gwn dingen voor niks gekregen van super opa? ;D tof


    Tinka & Ghunter.

    Ik snap het niet helemaal...


    comfort in c h a o s

    Ik krijg altijd alles van mijn opa, ik heb een wii gekregen, een DS, een gamecube toen ik klein was, een surfboard, noem maar op. Maar dat is omdat die ook al.. tsja hoe zeg je dat nou, 'op sterven ligt'? en dan koopt hij maar random dingen voor me.

    En ik snap je verhaal niet echt, sorry.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    > Titel aangepast.

    En voor zover ik het verhaal goed begrepen heb; ik zou me kapot schuldig voelen als ik jou was. Ik weet dat je opa zelf op het idee is gekomen, maar ik zou dat dus écht niet aannemen als zijn bedrijf net failliet is gegaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.