• Ik kom op het forum en zie dat het in andere dingen is verdeeld dat is echt cool maar het stoort me meteen weer als ik hoor over dat filmpje waar een poster in komt van Bill waarop staat BILL= GAY! Daar wil ik even wat dingen over kwijt:

    Ten 1e dit is oud nieuws!
    Ten 2e als je het er moeilijk mee hebt trek je er niks van aan. Geef eerlijk toe als je niet fan bent vind je Bill gewoon gay en hij lijkt erook op!
    Ten 3e; Ik word ziek van jullie over dat gezeik over TH die gehaat word! Laat TMF lekker hun mening uiten ik word spuug ziek van jullie met dat gezeik over TMF altijd! Straks geen jullie TMF nog boycotten omdat ze TH niet goed vinden! Omg stop er gewoon mee!

    AMEN!

    xoxo Renee


    I do not hook up.

    groot gelijk:Y)


    Bill is te geil^^.

    O_o

    'ik word ziek van jullie'

    wauw, dankjewel .

    Whatever .


    /

    mee eens.
    xx R

    :Y) He eindlijk ikw ord echt ziek van die mensen en dan ook weer van; Wat wil TMF hier mee bereiken? En alles ik bedoel ze boycotten ToHo ook niet want die zijn nog wel 1 week elke dag met Monsoon op tv geweest n_n


    I do not hook up.

    O_o

    'ik word ziek van jullie'

    wauw, dankjewel .

    Whatever .


    Ach vat het niet zo persoonlijk op joh!
    Er zijn meer mensen die jouwn mening delen maar he ik uit alleen mijn mening dat ik ziek van dat soort mensen word! Relax! o_O


    I do not hook up.

    Ik ben nooit kwaad geweest op TMF over TH, ik vond Damien soms zelfs wel grappig erover, en ik irriteer me inderdaad ook aan die mensen die zo zeuren, want komop, is het heel onlogiesch als iemand Bill gay noemt? Ik vind van niet. Ook dat Amerika gedoe vind ik aanstelleritus. Ze komen heus nogwel in Europa, ze zijn alleen bezig met door breken in de USA, en dat is natuurlijk een droom die uitkomt.

    Oeps, nou veranderde ik van onderwerp. --'

    O_o

    'ik word ziek van jullie'

    wauw, dankjewel .

    Whatever .
    Nou het is anders wel zo. Ik word erook ziek van, dus bedank mij ook maar.[/chaggie]

    Wat is Boycotten ?

    EN AMEN!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben nooit kwaad geweest op TMF over TH, ik vond Damien soms zelfs wel grappig erover, en ik irriteer me inderdaad ook aan die mensen die zo zeuren, want komop, is het heel onlogiesch als iemand Bill gay noemt? Ik vind van niet. Ook dan Amerika gedoe vind ik aanstelleritus. Ze komen heus nogwel in Europa, ze zijn alleen bezig met door breken in de USA, en dat is natuurlijk een droom die uitkomt.

    Oeps, nou veranderde ik van onderwerp. --'

    AMEN!
    Haha geeft niet XD Daar had ik ookal een topic over ook al zo onzin dat mensen ToHo denken kwijt te raken omdat ze in USA doorbreken in gun het ze hun droom komt uit! En dit hier word ik gewoon ziek van n_n


    I do not hook up.

    Wat is Boycotten ?

    EN AMEN!_O_

    Haha Boycotten zoiets als Blokeren/negeren.


    I do not hook up.

    (...)Nou het is anders wel zo. Ik word erook ziek van, dus bedank mij ook maar.[/chaggie]


    Oké ;
    dit is 't nie waard om ruzie over te maken en ik heb helemaal geen problemen met mensen die hun mening uiten. Totaal niet .
    Maar ik heb wel problemen met de manier waarop sommigen dat doen en zeggen 'ik word ziek van jou/julie' vind ik er net over .
    En 'k vind het niet slim van u om door zo'n reactie er nog een schepke bovenop te doen .

    En begin nu niet te schelden want 't is 't nie waard om ruzie over te maken .


    /

    (...)
    Haha Boycotten zoiets als Blokeren/negeren.

    aah ohke :)

    Danke ^^


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    aah ohke :)

    Danke ^^

    Graaggedaan hoor (:^^


    I do not hook up.

    (...)
    AMEN!
    Haha geeft niet XD Daar had ik ookal een topic over ook al zo onzin dat mensen ToHo denken kwijt te raken omdat ze in USA doorbreken in gun het ze hun droom komt uit! En dit hier word ik gewoon ziek van n_n
    Uhuh, en dan verlagen die fans ook zo hun niveau, om haat hyves tegen TMF te maken. Dan ben je net zo bezig als al die TH haters. Als je gewoon verstandig bent, negeer je het. Trouwens, dit is weer een leuk voorbeeld; Veel fans zeuren over Zac, Rihanna, Nicole, en andere beroemtheden, die niet zo "als TH zijn" en maken dan haat plaatjes, hyves, of whatever, en oke, als hun daar gelukkig van worden, i don't care, maar ik vind dat ze dan niet moeten gaan zeuren, of dramatsch depressief[/sorry, had ik zin inXD] worden als er wat over TH gezegt word. ;D

    (...)
    AMEN!
    Haha geeft niet XD Daar had ik ookal een topic over ook al zo onzin dat mensen ToHo denken kwijt te raken omdat ze in USA doorbreken in gun het ze hun droom komt uit! En dit hier word ik gewoon ziek van n_n
    Uhuh, en dan verlagen die fans ook zo hun niveau, om haat hyves tegen TMF te maken. Dan ben je net zo bezig als al die TH haters. Als je gewoon verstandig bent, negeer je het. Trouwens, dit is weer een leuk voorbeeld; Veel fans zeuren over Zac, Rihanna, Nicole, en andere beroemtheden, die niet zo "als TH zijn" en maken dan haat plaatjes, hyves, of whatever, en oke, als hun daar gelukkig van worden, i don't care, maar ik vind dat ze dan niet moeten gaan zeuren, of dramatsch depressief[/sorry, had ik zin inXD] worden als er wat over TH gezegt word. ;D