• Ik kwam dit leidje tegen in mijn playlist op youtube. En ineens werd me duidelijk dat ze inderdaad hard veranderd zijn. En dat de tijd dat we met zijn allen twee dagen voor het concert voor de deur sliepen enzo dat dat allemaal voorbij is. En ergens doet het pijn want ik heb veel aan Tokio hotel te danken. Maar misschien is het ook beter zo. Dat de jongens opgroeien en wij ook.....

    Ik ben nooit echt een Diehard fan geweest, maar ik vond ze goed en dit en dat :p
    En ergens denk ik wel dat het normaal is dat ze opgroeien en het is maar beter zo =)


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik ben nooit echt een Diehard fan geweest, maar ik vond ze goed en dit en dat :p
    En ergens denk ik wel dat het normaal is dat ze opgroeien en het is maar beter zo =)


    Precies(flower)

    Waarom niet opgroeien en toch fan blijven? Ik bedoel, ik wéét dat ik niet voor eeuwig in een kamer zal slapen vol met Tokio Hotel posters, maar toch zal ik wel van hun muziek blijven houden en zal ik ze altijd herinneren als mijn grote idolen. Zal ik later aan mijn kinderen met trots vertellen dat ik er fan van was! -nu ben ik nog steeds fan hoor- Ze groeien op, en dat vindt ik goed, want dat doen wij ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ga stoppen met fan te zijn. Dat was wat mijn mama ook zei, en mama heeft altijd gelijk(A)


    I changed.

    omg. Daar zijn ze nog zo jong...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    TomxMydrug schreef:
    Waarom niet opgroeien en toch fan blijven? Ik bedoel, ik wéét dat ik niet voor eeuwig in een kamer zal slapen vol met Tokio Hotel posters, maar toch zal ik wel van hun muziek blijven houden en zal ik ze altijd herinneren als mijn grote idolen. Zal ik later aan mijn kinderen met trots vertellen dat ik er fan van was! -nu ben ik nog steeds fan hoor- Ze groeien op, en dat vindt ik goed, want dat doen wij ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik ga stoppen met fan te zijn. Dat was wat mijn mama ook zei, en mama heeft altijd gelijk(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik heb hetzelfde met Twilight saga :) ik ben niet meer van 'AAAAAH twlilight!', nu eerder van 'dat zijn mooie boeken en films, en was trots twi-hard.'.
    Maar toch, eens twi-hard, altijd twi-hard, en ik zal zowiezo nog naar de premiere van BD gaan en alles doen om een handtekening van de acteurs te strikken.

    ik heb zowaar net mijn laatste filmposter van twilight saga net van de muur gehaald... emotioneel moment.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ik heb hetzelfde met Twilight saga :) ik ben niet meer van 'AAAAAH twlilight!', nu eerder van 'dat zijn mooie boeken en films, en was trots twi-hard.'.
    Maar toch, eens twi-hard, altijd twi-hard, en ik zal zowiezo nog naar de premiere van BD gaan en alles doen om een handtekening van de acteurs te strikken.

    ik heb zowaar net mijn laatste filmposter van twilight saga net van de muur gehaald... emotioneel moment.


    Ik kan met je meepraten meid..ik kan met je meepraten.

    Asleep schreef:
    omg. Daar zijn ze nog zo jong...


    Out of dreams.

    Misschien wel.


    Olive

    Ik zou ook niet meer van hun muziek kunnen houden als zij zelf zoveel veranderen. Je kan opgroeien, daar is niets mis mee, maar zij veranderen zoveel. Ik weet niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik zou ook niet meer van hun muziek kunnen houden als zij zelf zoveel veranderen. Je kan opgroeien, daar is niets mis mee, maar zij veranderen zoveel. Ik weet niet


    Dat bedoel ik.

    TH was gewoon één grote hype. Kinderen die daar eerst fan van waren, zijn wat volwassener en minder puberaal geworden.


    ars moriendi

    Net als Justin Biebah hé?


    You're beautiful.

    Sorry als ik het zeg maar ik vind ze verschrikkelijk..Altijd al gevonden.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:46 ]


    Kill them with kindness.

    Je weet wel dat dat niet hun nummer is hè?