• Beste Quizletters (hen die mij kennen, en hen die mij niet kennen),

    Ik ben Melissa. Voor de mensen bij wie ineens een belletje begint te rinkelen - ja, inderdaad, die helemaal gek werd. Voor wie mij niet herkent, een half jaar geleden besloot ik te stoppen als moderator na een heel drama. Ik ben toen eigenlijk hier verdwenen (and peace was restored).

    Ik wil gewoon even sorry zeggen naar de mensen van toen, en hallo zeggen tegen de mensen van nu: want ik ben terug. Ik heb het hier gemist en jullie zullen me nog wel eens rond zien hangen op het forum.

    Dus als jullie me vergeven...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Welkom terug ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik heb destijds niks meegekregen en aangezien er een dikke vet permanente ban stond om er überhaupt over te praten....(cat)
    Was dus aardig clueless, had het wel een iemand gevraagd maar die wist niks en voor de rest durfde ik het niemand te vragen hahaha :'D

    Hoe dan ook, ik kan je zonder kennis ook niks verwijten, dus bij deze: welkom terug en een fijne kerstmis gewenst Melissa!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet zo goed wat er gebeurd is, maar welkom terug! ^^ Zo te horen heb je wat geleerd van de situatie, dus dat is alleen maar goed.

    Ik heb er nooit iets van meegekregen en dus ook niets te vergeven, maar welkom terug :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Welkom terug c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    KyloRen schreef:
    Ik weet niet zo goed wat er gebeurd is, maar welkom terug! ^^ Zo te horen heb je wat geleerd van de situatie, dus dat is alleen maar goed.

    Ja, dit is eigenlijk wat ik probeerde te zeggen. Ik heb er inderdaad iets van geleerd en ik hoop dat de mensen die weten wat er was gebeurd, dat ook mogen zien.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Welkom terug! (flower)


    -

    Welkom terug. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    deze onpersoonlijke excuses in een wederom openbaar topic laten mij persoonlijk vrij onverschillig
    ik zie niet veel van wat je probeert te tonen alleszins, buiten dan weer anderen betrekken in dit

    woorden laten me voorlopig koud, het zijn de daden die er uiteindelijk op aankomen (;

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 22:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welcome backio! Ik hoop dat je het in ieder geval hebt uitgepraat met de mensen die je destijds direct erin betrok, want ik denk niet het veel uitmaakt of ik je excuus accepteer of niet, aangezien ik het ook alleen maar zag gebeuren.

    Misschien is het beter die mensen persoonlijk een berichtje te sturen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 22:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Om eerlijk te zijn vind ik het nogal vreemd om na een vrij lange tijd ineens weer een topic aan te maken met deze vraag. Zo betrek je heel Quizlet er weer bij, ook al heeft het met slechts enkelen te maken.

    Ik raad je aan om gewoon mensen apart een bericht te sturen. Qings reactie lijkt me ook wel veelzeggend, om eerlijk te zijn. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het nogal vreemd om na een vrij lange tijd ineens weer een topic aan te maken met deze vraag. Zo betrek je heel Quizlet er weer bij, ook al heeft het met slechts enkelen te maken.

    Ik raad je aan om gewoon mensen apart een bericht te sturen. Qings reactie lijkt me ook wel veelzeggend, om eerlijk te zijn. :')

    Het was meer bedoeld als een hallo, maar het is ook sorry omdat ik niet weet wie er mee in aanraking is gekomen (het was openbaar drama). Ik wil mezelf niet meer identificeren met drama, en dit topic is om mensen te laten weten dat ik daar voorbij ben. Maar als dat je mening is dan begrijp ik dat.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 22:49 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Het was meer bedoeld als een hallo, maar het is ook sorry omdat ik niet weet wie er mee in aanraking is gekomen (het was openbaar drama). Ik wil mezelf niet meer identificeren met drama, en dit topic is om mensen te laten weten dat ik daar voorbij ben. Maar als dat je mening is dan begrijp ik dat.


    Ik vind dit echt heel knap en moedig van je. Het is niet gemakkelijk om na zo’n lange tijd ineens weer terug te komen.

    En voor de rest die negatief is hierover: it’s frigging Christmas. Daarbij: iedereen maakt fouten, so come on.


    Hopper schreef:
    (...)

    Ik vind dit echt heel knap en moedig van je. Het is niet gemakkelijk om na zo’n lange tijd ineens weer terug te komen.

    En voor de rest die negatief is hierover: it’s frigging Christmas. Daarbij: iedereen maakt fouten, so come on.


    This.


    26 - 02 - '16

    Hopper schreef:
    (...)

    Ik vind dit echt heel knap en moedig van je. Het is niet gemakkelijk om na zo’n lange tijd ineens weer terug te komen.

    En voor de rest die negatief is hierover: it’s frigging Christmas. Daarbij: iedereen maakt fouten, so come on.


    Op zich ben ik het hier wel mee eens, maar er zijn mensen wel echt gekwetst of vinden deze reactie echt niet chill.
    Ik vind het niet mijn plek als buitenstaander om te zeggen dat andere mensen moeten stoppen met zich gekwetst voelen, alleen omdat het Kerstmis is.

    Ik vind het knap dat ze hier zo mee naar buiten durft te komen, maar als ik Qings reactie zie, begrijp ik het commentaar wel dat ze misschien beter eerst even een persoonlijk berichtje had kunnen sturen. Nu is het inderdaad wel meteen weer openbaar en is de kans op miscommunicatie wederom groter.

    Dat gezegd hebbende, Merry Christmas (krul)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 23:42 ]


    Tijd voor koffie.