• Hee.
    het valt me op dat veel mensen zeuren.
    En anders zeuren er wel mensen omdat mensen zeuren.
    Dus ik dacht.
    Misschien hoeft dat gezeur niet meer in allemaal verschillende topics.
    Maar gewoon in dit topic bijvoorbeeld?
    Ik hoop dat jullie snappen dat het irritant is?
    x


    you are no greatest love but disappointment in my life

    whaha, helemaal gelijk hoor. Mensen zeuren en zeuren, en anders verzinnen ze wel iets om over te zeuren.
    Amen. x3

    Het is ook fucking irratant soms hoor. De heltijd dat gezeur over:
    TH gaat wonen in Amerika.
    TH laat ons zakken voor Amerika.
    TH-Haters V.S. JB- Haters.
    En zo maar door. Ze gaat niet verhuizen, ze laten ons niet zakken, en iedereen mag weten waar hij van houdt. En ik krijg opeens een idee voor een nieuwe serie.
    Nou dat is eruit ;)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind het nu echt lachwekkend aan het worden dat veel TH fans doen als Tokio hotel heilig is en de eerste band die superspeciaal is.
    Really ? Geen enkele band is het zelfde hoor.
    En dat ze dat zoooo persoonlijk opvatten als iemand Bill homo noemt. Ik bedoel , wie weet is dat zo ?
    HOE WETEN JULLIE DAT NOU ? Heeft hij je persoonlijk verteld ; Ik ben geen homo ?
    En de meeste worden dan ook nog eens jaloers of plegen zelfmoord omdat Bill of Tom een lief blijkt te hebben. Denken jullie nu echt dat celeberties niet verliefd worden ? GET OVER IT !
    En dan janken jullie ook nog eens omdat ze groot aan het worden zijn in Amerika , HALLO Tokio hotel wil ook een grote band worden en uitbreken.
    Sooo zielig, waarom denk je dat haters jullie blijven uitschelden en uitlachen. OMDAT ZE DAT GRAPPIG VINDEN HOE JULLIE REAGEREN !
    Whatever , ben ik blij dat ik totaly geen fan ben van tokio hotel. Dus dat is jullie probleem , los het op :-)

    Hip! ;)

    Dan heb ik een vraag! (A)
    Valt het julie ook zo op dat Th fans altijd ruzie hebben met elkaar?!
    Zou dat bij andere bands ook zo zijn?

    Dat vraag ik me nu echt af! ;)
    Ik vin dhet in ieder geval niet leuk meer, maargoed.
    Wie ben ik! :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik wordt gek van het gezeur op quizlet over dat mensen zeuren. Gaan mensen schijnheilig van doen.
    'Ja, je kan wel zeggen JB suckt maar als ze dat over TH zeggen wordt je ook boos.' En dan is iedereen het daar dan zo mee eens. DOE HOET DAN FUCKING GEWOON NIET. 'Nee maar dat deed ik niet.' STERF DAN GEWOON. Ik ben dus chaggo.


    blame the bully.

    Amen

    ZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeurZeur

    Ik word zo gek van al die hypere fans

    Ik word gek van die hypere fans, net als Kathy. Het is gewoon zo fucking irritant.


    -

    Ik kan er ook niet tegen stelletje zeikers -_-
    het intereseert met ook vrij weinig want

    1. Amerika is een wannabe land en daar komt th zelf nog wel achter

    2. ruzie maken over concert datums van ja nee ze komen dan nee dan

    3. ik ga om 3 uur oww dan ga ik om 2 uur elkaar lopen opfukken

    4. ik heb zwaaaaaaaaaar hekel aan wannabe fans ;)! als je egt th fan bent moet je laten zien en alles voor ze over hebben

    5. amen

    Ik haat de TH-shirts van de Bristol. Het spijt me zeer.


    blame the bully.

    jaa men -_-
    sommige zijn zoooo zwwaar lelijk
    heeft bill een veelste groot hoofd ofzeu

    jaa men -_-
    sommige zijn zoooo zwwaar lelijk
    heeft bill een veelste groot hoofd ofzeu

    Ja, inderdaad. De kleuren zijn niet mooi. En iedereen loopt er al mee wat het voor mij ook niet aantrekkelijk maakt.


    blame the bully.