• nou nog 2 weken en vakantie. Wat gaan jullie doen.?? Mijn oma wordt 65 dus feesten. Familie gaat trouwen. Mijn broer wordt 16. Ik krijg een nichtje de laatste vakantie dag. Mijn ouders hebben de geboorte kaart al gezien:(.
    wat voor leuke dingen hebben jullie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb over 4 weken vakantie en ik ga kamperen met vrienden :D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    3 weken Frankrijk
    Kermis met vriendin(ik ga mijn angst voor botsauto's overwinnen)
    En kamperen met vriendin
    Meeting


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb over 8 dagen vakantie, maar eigenlijk nog maar 6 want weekend is eigenlijk niet echt een schooldag.


    Kill them with kindness.

    Ik ga 4 dagen naar Parijs met 2 vriendinnen! Heb ik echt al zo'n zin in!


    You never fail, unless you keep trying...

    Me 1 Juli.

    Over 5 weken Ponykamp!!!


    Firm believer of all that is magic

    BBQ, misschien Walibi of Movie Park, Harry Potter marathon, misschien Monte Carlo Girls Only dinges, uitslapen, boeken voor mezelf lezen <3 en verder weet ik het nog niet.
    We gaan iig niet op vakantie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb nu zo goed als vakantie. Alleen nog even boeken inleveren en rapport ophalen. Ik ga deze vakantie heel veel The Office en Dexter kijken, sowieso een shit-load films kijken, naar Disney Land, afspreken met vrienden, lezen en allemaal leuke dingen doen n_n


    Caution first, always.

    Niks D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb morgen vakantie!!
    Nog één examen :(

    En wat ik ga doen:
    Kamp en speelplein leiding geven :) :)
    Met een vriendin op reis.
    En feestjes natuurlijk :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb eigelijk nu al vakantie, en ik ga een week op kamp en 3 weken naar hawaï-mauï. (krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik ga 2 weken naar Kroatië en naar Bruno Mars!
    Voor de rest zie ik wel.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    over 2 weken vakantie
    en over een maand en een paar daagie ga ik naar Zuid-Frankrijk
    voor de 11 keer alweer (yeah)

    Nog tot volgende week woensdag :0


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    2 weken Italie maar het is niet zo speciaal,het is midden in de bergen en we gaan elk jaar naar de zelfde plek


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    alleen deze week proefwerkweek, dan woensdag vrij, donderdag boeken inleveren, donderdag erna rapport ophalen, en die dagen daartussendoor allemaal vrij, ik ga sowieso op vakantie naar turkije met mijn pa & zus, en dan waarschijnlijk ook nog op vakantie met mijn ma, zus, vriend van mijn ma en de zoon van mijn ma haar vriend (: en dan is het ook nog kermis op het dorp, en gewoon veel afspreken met vriendinnen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.