• AMSTERDAM - Jackass-ster Ryan Dunn is op 34-jarige leeftijd overleden. De waaghals kwam maandagmorgen om bij een auto-ongeluk in Pennsylvania.

    Foto: Getty Images
    De moeder van Jackass-collega Bam Margera heeft het nieuws bevestigd tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
    Bij het ongeval, dat plaatsvond rond 3.00 uur, kwam naast Dunn nog een ander onbekend persoon om.


    Bron.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dudees ö

    Dit raakt me echt :x
    Ik vind mezelf nu echt erg. Alles gaat al k*t, en dan dit ook nog. Ik kan wel janken :x

    RIP.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vreselijk zonde.. wat een held was dat.

    RIP ;(


    -

    Genius schreef:
    Vreselijk zonde.. wat een held was dat.

    RIP ;(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    dan doe je zoveel stunts en kom je om bij een dom auto-ongeval :s


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb 't net gehoord, echt vreselijk. Hij is (was) echt geniaal. En ik had altijd gedacht, dat áls ze moeten sterven, dan op bejaarde leeftijd omdat ze alsnog een idiote stunt gaan doen en daarbij hun hele lijf breken ofzo. Dude. 34. Fack. RIP Ryan D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou zeggen ze weer dat het een grap was om de reacties van de andere leden van Jackass te zien o___o

    Maar volgens mij is dat gewoon iemand die wat lult.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 19:48 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    Nou zeggen ze weer dat het een grap was om de reacties van de andere leden van Jackass te zien o___o

    Maar volgens mij is dat gewoon iemand die wat lult.
    dude wat
    de Dudesons hebben zelfs op hun Facebook pagina gezet RIP Ryan Dunn en Bam's moeder heeft het ook zelf gezegt.


    I live for the applause, you will die for it.

    I don't know what to believe.

    April zou nooit meedoen met zo'n grap...
    denk ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nu snap ik het niet meer D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laufeyson schreef:
    April zou nooit meedoen met zo'n grap...
    denk ik.

    Ze deed wel vaker mee met hun stunts.... dus ik weet niet.

    Omg, nee... Omg, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ryan was zo ongelofelijk geweldig... Ik ben er stil van.

    Ascendio schreef:
    R.I.P (flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laufeyson schreef:
    April zou nooit meedoen met zo'n grap...
    denk ik.

    ja denk het ook niet idd.
    sowieso als je hier grappen over maakt o-o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.