• Izzy slaagt er hoe dan ook steeds in om zichzelf belachelijk te maken. Als ze op een dag een verkeerde wens doet komt ze terecht in het lichaam van haar celebrity crush Tristan Grey en hij in het hare. Terwijl Izzy moet afrekenen met Tristan's fangirls, exen en paparazzi vind Tristan het al moeilijk om een baantje in de supermarkt en High School te overleven.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ben benieuwd! Klinkt superleuk!! :D Zeker een abo! :D


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Oh ja, dit is de link!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Mooi hoe je de cover hebt gedaan! En ik heb een abo, zeker een story die de moeite waard is om te lezen =D


    “Love is a contradiction.”

    Er zijn al vier hoofdstukken!
    1. Prologue
    2. Last Thursday Night
    3. Birthday Girl
    4. Wth is Donny Jep?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    HAHAHAAHAHA IZZY HAHAH. -sorry.

    Atmosphere schreef:
    HAHAHAAHAHA IZZY HAHAH. -sorry.

    Fuckyouu het is ook een jongensnaam.


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)
    Fuckyouu het is ook een jongensnaam.


    Ja maar jullie hebben allebij een baantje in een supermarkt enzo :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja maar jullie hebben allebij een baantje in een supermarkt enzo :'D


    Ja nou en :CCC!


    We're all mad here.

    En dat moeten on-topic reacties voorstellen?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    O sorry; ik las hem trouwens nouja een deel. Maar het idee is al zo vaak gebruikt sorry. ;$


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Ja nou en :CCC!

    Sorry, maar volgens mij is dit een topic voor een story en niet een topic om in te gaan ruziemaken?
    En trouwens, ik vind Izzy een hele bijzondere naam, eens iets anders dan al die meisjes die Hayley of van die andere namen die hier op Quizlet voor personages gegeven worden. Dit noem ik nou gewoon originaliteit, punt uit.


    “Love is a contradiction.”

    Padawan schreef:
    O sorry; ik las hem trouwens nouja een deel. Maar het idee is al zo vaak gebruikt sorry. ;$

    Ken jij er nog veel dan? Ik lees zo'n stories graag :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Gomorrah schreef:
    En dat moeten on-topic reacties voorstellen?


    Dit moet dan wel een on topic reactie voorstellen?
    Wees blij dat iemand reageert, das meer reclame voor je story.

    Gomorrah schreef:
    (...)
    Ken jij er nog veel dan? Ik lees zo'n stories graag :3


    Niet op deze site; nouja er zijn er vast wel hier. Maar op andere fanfiction sites enzo wel. (:


    We're all mad here.

    Archibald schreef:
    (...)
    Sorry, maar volgens mij is dit een topic voor een story en niet een topic om in te gaan ruziemaken?
    En trouwens, ik vind Izzy een hele bijzondere naam, eens iets anders dan al die meisjes die Hayley of van die andere namen die hier op Quizlet voor personages gegeven worden. Dit noem ik nou gewoon originaliteit, punt uit.


    Mijn 1e naam is Izzy; dus zeg dat maar tegen mijn moeder dan. (cat)


    We're all mad here.