• Dinsdag 21 juni om 05:28 is te AMC een klein jongetje geboren met de naam; Mitchell Antonio Hoogeveen.

Ja jullie zien het goed, Frenchy heeft vanochtend haar kind gekregen. Ik ben echt supertrots op haar, omdat ze het helemaal alleen moest doorstaan... En ja, ze heeft haar kind naar mij vernoemd :$ Ik vind dat nog steeds een hele grote eer :$
    Het kind zelf wordt en is al geaddopteerd door een docent op haar school. Hij en zijn vrouw zijn allebei onvruchtbaar, dus ze zullen haar hiervoor eeuwig dankbaar zijn.

Dus feliciteer allemaal Frenchy :Y)

Gefeliciteerd meid (K)

[ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 12:46 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Aaaawh, gefeliciteerd!(krul)(krul)

some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

Oooh, gefeliciteerd! =D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Painted schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Painted schreef:

Firm believer of all that is magic

Gefeliciteerd Frenchy!

gefeliciteerd!!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Proficiat, <3

maar hoe oud is de moeder?
    sorry voor de nieuwsgierigheid.

<3

gefeliciteerd;d

Where words fail, music speaks

Tranquillity schreef:
    Oooh, gefeliciteerd! =D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

401 schreef:
    Proficiat, <3

maar hoe oud is de moeder?
    sorry voor de nieuwsgierigheid.

Hmmm ik laat die vraag open. Ik weet hoe oud ze is, maar ik weet niet of ze dat openbaar wil vertellen. Anders zou dat wel in haar Q profiel staan. Dus op dat antwoord moet je wachten :P

[ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 8:38 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Painted schreef:

I like boys who drive cars too slow.

Ik denk dat ze heel blij zal zijn als ze dit topic doorleest :)
    Ik stuur het haar zodra ze weer wakker is, want ze is extra wakker gebleven om mij dat te vertellen

LetsKrull schreef:
    Gefeliciteerd Frenchy!

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Moge de kleine spruit een goed leven hebben! ;D

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Wat leuk! Gefeliciteerd ;D

-