• Dinsdag 21 juni om 05:28 is te AMC een klein jongetje geboren met de naam; Mitchell Antonio Hoogeveen.

    Ja jullie zien het goed, Frenchy heeft vanochtend haar kind gekregen. Ik ben echt supertrots op haar, omdat ze het helemaal alleen moest doorstaan... En ja, ze heeft haar kind naar mij vernoemd :$ Ik vind dat nog steeds een hele grote eer :$
    Het kind zelf wordt en is al geaddopteerd door een docent op haar school. Hij en zijn vrouw zijn allebei onvruchtbaar, dus ze zullen haar hiervoor eeuwig dankbaar zijn.

    Dus feliciteer allemaal Frenchy :Y)

    Gefeliciteerd meid (K)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 12:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, als het eerder bekend was dat je het zou adopteren aan een paar goede ouders, etc, hadden mensen zeker heel wat anders gereageerd. But that's just me.
    Ik vind het heel knap van je dat je Mitchell af durft te staan. Daar moet je sterk voor in je schoenen staan. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gefeliciteerd!! ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Painted schreef:
    Aaaawh, gefeliciteerd!(krul)(krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Laten we daar maar niet over beginnen...
    Maar ja mini mitchell (Mijn naamgenootje (H)) wordt geaddopteerd door een leraar van haar. Hij en zijn vrouw zijn onvruchtbaar. Zo maakt zij iemand blij en kan ze Mitchell alsnog zien


    Ahw, dat is echt lief. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Painted schreef:
    Aaaawh, gefeliciteerd!(krul)(krul)


    You're beautiful.

    Lief van haar, gefeliciteerd(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Echt lief! Gefeliciteerd! Komt er gauw een foto? Wil dat poepie wel is zien!:9~


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.