• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:18 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat gaat echt veel te ver. Zeker naar je mentor gaan want dit is gewoon abnormaal.
    Of je nou stinkt of niet, dat is gestoord.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 13:01 ]


    Your make-up is terrible

    Wtf, wat een kinderachtige mensen...
    Ik zou toiletspray meenemen en hun helemaal volspuiten, dat is nu toch véél meer beledigend dan deo. :'D
    Naar je mentor gaan en wraak nemen! (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Zephyros schreef:
    Sommige mensen vinden het grappig om mensen te kleineren en dingen naar ze te roepen die niet waar zijn. Gewoon naar de mentor gaan.


    Food.

    Bij mij hadden ze eens mijn kleding in de prullebak gegooit, want ze waren niet "in de mode".
    Kutkinders. Ik snap dat soort mensen echt niet? Waarom doen mensen zoiets?


    Let it come and let it be

    Bah. Ik haat zulke kinderen echt.
    Ik hoop dat ze allemaal naar de diepste krotten van de hel gaan.
    (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hondenkoekje schreef:
    neem deo en een aansteker mee, spuit in iemands gezicht met aansteker voor de deo, en zeg: ''Jij stinkt!''*O*

    Amen :')
    Maar wat een stelletje achterlijke kinders zijn dat?
    Dat is toch niet normaal meer? ;o
    Op mijn vorige school probeerde ze mijn haar in brand te steken, gelukkig had ik het net op tijd gezien.
    Ik zou het zeker melden en als het blijft duren, een klacht indienen bij de politie wegens smaad.
    Wacht er zeker niet te lang mee om het te melden, anders worden dingen gewoon erger


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CountMeIn schreef:
    Bij mij hadden ze eens mijn kleding in de prullebak gegooit, want ze waren niet "in de mode".
    Kutkinders. Ik snap dat soort mensen echt niet? Waarom doen mensen zoiets?


    Dat is ook erg :S


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zijn die helemaal zot? Daar zit alcohol in, dat brandt in je ogen. Dat is best gevaarlijk hoor! Zoiets doe je niet!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    Dat gaat echt veel te ver. Zeker naar je mentor gaan want dit is gewoon abnormaal.
    Of je nou stinkt of niet, dat is gestoord.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zephyros schreef:
    Sommige mensen vinden het grappig om mensen te kleineren en dingen naar ze te roepen die niet waar zijn. Gewoon naar de mentor gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ze vinden het gewoon leuk om je zelfvertrouwen de grond in te duwen..
    en als je nu elke dag doucht? dan kunnen ze helemaal niks meer zeggen.

    en ja ik zou naar de mentor gaan, als het niet helpt naar de directeur.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Zephyros schreef:
    Sommige mensen vinden het grappig om mensen te kleineren en dingen naar ze te roepen die niet waar zijn. Gewoon naar de mentor gaan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 13:37 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het eerste beste wat ik altijd doe is meppen... daarom durfen ze ook niks te doen bij mij. Niet over je heen laten lopen, ik ben ook gepest in groep 2 3 en 4 ... en toen heb ik een pestkop in elkaar geslagen in groep 6 of 5 waardoor ze allemaal bang waren weggelopen. Misschien moet je er zelf iets aan doen? Pas wel op dat je niet geschorst word, want ik ben er zelf goed mee weggekomen. En nu op de middelbare school durft nog steeds niemand iets te doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MonkeyPie schreef:
    ze vinden het gewoon leuk om je zelfvertrouwen de grond in te duwen..
    en als je nu elke dag doucht? dan kunnen ze helemaal niks meer zeggen.



    Hmm. Dat doe ik maar niet, mijn moeder zeurt nu al over de kosten van het water

    :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Uneventful schreef:
    Het eerste beste wat ik altijd doe is meppen... daarom durfen ze ook niks te doen bij mij. Niet over je heen laten lopen, ik ben ook gepest in groep 2 3 en 4 ... en toen heb ik een pestkop in elkaar geslagen in groep 6 of 5 waardoor ze allemaal bang waren weggelopen. Misschien moet je er zelf iets aan doen? Pas wel op dat je niet geschorst word, want ik ben er zelf goed mee weggekomen. En nu op de middelbare school durft nog steeds niemand iets te doen.



    Ik ben niet het type dat mensen in elkaar slaat XD :$


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.