• Ja, ik heb een date gehad. Jawel. Een date. Met een jongen. Levend en vrijwillig nog wel.
    Het was via een lekker oppervlakkige app, die ik ondertussen heb verwijderd, en het is een Ier. Het was erg leuk, maar om eerlijk te zijn ben ik niet echt op zoek naar een vaste relatie, voornamelijk ook omdat hij in juli weer terug naar Ierland gaat.

    Dus, dat is er nu gaande in mijn leven.

    Hebben jullie me gemist? Ja toch? Ik jullie wel in ieder geval.

    O ja, ik heb nog een tip voor alle datende mensen; Ga nooit praten met typisch Russische jongens. Op de een of andere manier zijn ze zo ontzettend heetgebakerd dat ze eerder lijken op wijven met PMS, dan op stoere venten. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vond het al opvallend stil op het forum. Je afwezigheid was best voelbaar op sommige momenten. :'D
    En ook al ben ik nog jong, ik begrijp precies wat je bedoelt. Een date op z'n tijd is leuk, maar als het officieel begint te worden, houd ik toch liever de boot af. Lang leve single zijn. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik vond het al opvallend stil op het forum. Je afwezigheid was best voelbaar op sommige momenten. :'D
    En ook al ben ik nog jong, ik begrijp precies wat je bedoelt. Een date op z'n tijd is leuk, maar als het officieel begint te worden, houd ik toch liever de boot af. Lang leve single zijn. :')

    Wat heb ik gemist? Ik mag vast wel een paar topics bumpen, omdat ik jullie favoriete user ben. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is niemand blij voor me dat ik een date heb gehad? :C
    Sad face.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ohw hehe ik lees hem nu pas :Y)
    Hoe was je date? Was hij knap? *wbw*
    Komen er meer dates? ;3


    wat was dit ookalweer

    Als je niet op zoek bent naar een vaste relatie lijkt iemand die binnenkort weer naar Ierland juist perfect XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Er zijn al baby's. :Y)
    Maar het was wel leuk, ik denk alleen niet dat er een tweede date in zit. Meer gewoon als vrienden. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha baby's! Wa leuk! (:
    Gefeliciteerd met de date hoor! Jammer dat er niet nog meer baby's zullen komen xd


    Hamartia

    We hebben je gemist voor dood. Geen sarcastische opmerking op het forum had jouw niveau (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het wordt tijd dat je het forum weer onveilig maakt :P

    maar heel leuk een date, en ook nog met een ier :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vroeg me al af waar je was D:
    Wat leuk dat je een date hebt gehad!


    26 - 02 - '16

    Leuk dat je er weer bent en wat leuk dat je een date had. Stiekem las ik/kijk ik nog steeds met een glimlach. Haha. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Amidala schreef:
    We hebben je gemist voor dood. Geen sarcastische opmerking op het forum had jouw niveau (no_chears)

    Inderdaad. Dat zal wel niet. Daar gaat jarenlange training in zitten, met veel liefde en passie.
    Ik had wel een groter ontvangstcomité verwacht trouwens. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan niet echt meepraten over de date, want ik ben nog nooit op date geweest met iemand die ik niet echt ken. Sowieso heb ik het nooit benoemd als een date. Maar anyway, leuk, ook al wordt het niet echt iets. (:
    en tof dat je terug bent!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, ik kom net uit een veel te serieuze relatie, dus ik geef je wat dat betreft helemaal gelijk! Gewoon genieten van jong en vrij zijn nu het nog kan. :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Inderdaad. Dat zal wel niet. Daar gaat jarenlange training in zitten, met veel liefde en passie.
    Ik had wel een groter ontvangstcomité verwacht trouwens. (cat)


    We waren aan het rouwen, hoor. We hadden je terugkomst gewoon niet zien aankomen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried