• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:18 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    C18 schreef:
    Volgende keer geef je ze een flinke mep, niet aarzelen!

    Verdrink ze in een reusachtig deo bad! Yay...

    Zephyros schreef:
    Sommige mensen vinden het grappig om mensen te kleineren en dingen naar ze te roepen die niet waar zijn. Gewoon naar de mentor gaan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Jezus. Zoiets doe je niet. Gewoon naar je mentor gaan als je het zelf niet durft aan te pakken, zoiets als dit is belachelijk...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Anders kom ik wel langs.
    Want ik kan echt niet over mensen die pesten...
    Ik ben zelf ook vaak gepest, alleen maar omdat ik meer zo'n meisje-meisje-meisje was. (Ja 3x.)
    Maar goed, anders zou ik naar de directeur gaan. Of naar de politie, die ze even een stevig lesje leert.
    Heel erg shit gewoon! Veel succes en sterkte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rise schreef:
    Hun karakter is al stank opzich.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mudblood schreef:
    Anders kom ik wel langs.
    Want ik kan echt niet over mensen die pesten...
    Ik ben zelf ook vaak gepest, alleen maar omdat ik meer zo'n meisje-meisje-meisje was. (Ja 3x.)
    Maar goed, anders zou ik naar de directeur gaan. Of naar de politie, die ze even een stevig lesje leert.
    Heel erg shit gewoon! Veel succes en sterkte!


    Firm believer of all that is magic

    fucking hell wat een kinderachtige kutkinderen, ik zou nu naar je mentor gaan die 1 straat verderop woont.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    kuuuuut, morgen heb ik weer gym -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zephyros schreef:
    Sommige mensen vinden het grappig om mensen te kleineren en dingen naar ze te roepen die niet waar zijn. Gewoon naar de mentor gaan.


    We accept the love we think we deserve.

    wtf, serieus dat is niet normaal meer!


    Don't dream your life, but live your dream!

    In je ogen 0.o??dat is echt ziek,je kan er blind van worden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sorry dat ik het zeg maar zelf al moest je stinken is het nog geen rede om parfum of deo in iemand ogen te spuiten. Dat is trouwens echt gevaarlijk! Die kinderen hebben een paar draadjes los en zijn waarschijnlijk zelf onzeker en kleineren daarom anderen. Zeker naar je mentor gaan , je moet het niet nog verder laten komen ! Ik hoop voor jou dat het snel over is en je nu niet te veel last hebt van je ogen (flower)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 19:58 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Erotic schreef:


    op school gebruik ik niks (nerd)


    Ja, maar deo houdt normaal gezien een hele dag, of op z'n minst een halve bij normale temperaturen (dus niet bij hittegolven omdat je dan meer zweet dan normaal)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oohh, wat erg voor je! :(
    ik haat gym ook, ze doen ook vaak irritant tegen mij maar dan omdat ik het niet goed kan, maar dan spuiten ze nu ook weer geen deo in mn ogen! :O
    ik zou ook naar de mentor gaan, hopelijk gaan ze dan normaal doen! :O
    & waarschijnlijk stonk je misschien 1 dag - of zelfs nooit! - & zeggen ze dat nu gewoon om je te pesten... :|


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    oohh, wat erg voor je! :(
    ik haat gym ook, ze doen ook vaak irritant tegen mij maar dan omdat ik het niet goed kan, maar dan spuiten ze nu ook weer geen deo in mn ogen! :O
    ik zou ook naar de mentor gaan, hopelijk gaan ze dan normaal doen! :O
    & waarschijnlijk stonk je misschien 1 dag - of zelfs nooit! - & zeggen ze dat nu gewoon om je te pesten... :|


    ze zeiden al eens dat ik stonk naar poep terwijl er iemand naast mij broodje met pindakaas at :8 Ze denken ook niet eens even na


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.