• Heej,
    Ik zwerf hier op q al een aantal jaartjes rond, en ik merk dat het leesvoer erg veranderd en ook de interesses.
    Eerst was het het bijna alleen maar TH, maar nu lijkt het er steeds meer op, dat mensen meer onbekende personen willen.

    Ik vroeg me dus af...
    Wat lees jij het liefst?
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Onbekende personen. Maar wat ik zoek is een verhaal met een bijzonder onderwerp.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Onbekende personen. Maar wat ik zoek is een verhaal met een bijzonder onderwerp.

    Wat voor onderwerpen zijn dat meestal?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Justin Bieber. 16+. Harry Potter. 1D. Vooral fanfics dus.


    To infinity and beyond •

    Onbekende personen :'D
    lol, mijn obsessie voor vampiers is afgezwakt.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik lees het liefst Sirius Black verhalen, The Office fanfiction, X-Men fanfiction en Batman fanfiction. Bijna niks op Q dus n_n


    Caution first, always.

    McFLY en onbekende personen.
    En eigenlijk ook Joseph Gordon-Levitt en Dave Franco, maar die zijn hier (bijna) niet :')


    As travars

    PUKKELxDING schreef:
    Ik lees niet zoveel. Als ik wel iets lees, moet je verhaal wel erg speciaal zijn, haha :P


    I was an angel living in the garden of evil

    Nog altijd wel Tokio Hotel, ja...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Onbekende personen, harry potter, en alleen twilight als het écht origineel is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Onbekende personen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Onbekende personen. Sws.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fanfiction (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 16:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Onbekende personen en Tokio Hotel :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Onbekende personen :3

    Asleep schreef:
    Onbekende personen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room