• HELL
    Loop je de aula in met vriendinnen, word je verrot gescholden voor 'emo'. :I
    Stelletje naaiers. op mijn school is het gewoon zwaar verboden om anders te zijn. en weetje wat nog wel het lulligste is? dat een van mijn beste vrienden erover is begonnen -___-'. dus vroeg ik laatst aan hem waarom hij me zo noemt, en of hij wel wist wat het betekent.
    Nahja, je raadt het al, dat wist hij dus niet. hij vind gewoon dat hij een of ander recht heeft om mij een beetje uit te schelden..


    i put the fun in funeral

    Dan noem je hem saai.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Negeren en gewoon je eigen gang gaan.


    Kill them with kindness.

    Achja /care. Da's nu eenmaal zo op de middelbare school en als je je zlternatief kleedt kun je 't wel verwachten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet hebben dat er ook nog iets bestaat zoals 'anders' zijn. trek je er niks van aan, jij durft tenminste anders te zijn. beter anders dan schijterds als hun


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zephyros schreef:
    Negeren en gewoon je eigen gang gaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Emo is geen scheldwoord :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Backyard schreef:
    Emo is geen scheldwoord :W

    Eh, sorry, maar als iemand mij emo noemt, voel ik me toch wel beledigd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Backyard schreef:
    Emo is geen scheldwoord :W

    Oke dat is echt het domste wat ik echt heb gehoord. Als je dan al een echte "emo" bent, dan laat je je niet emo noemen. Want echte "emo's" laten zich niet in een hokje stoppen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb ik ook al 1 keer gehad, toen ik ging shoppen. Ik heb hen mijn mooiste vinger laten zien en ben met een grote glimlach verder gelopen. Maar ja, het waren tekkers dus ergens begrijp ik het wel, ze hebben eenmaal niet zoveel hersencellen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SYN schreef:
    (...)
    Eh, sorry, maar als iemand mij emo noemt, voel ik me toch wel beledigd.

    Dat snap ik :'D Maar zij heeft het over verrot gescholden worden. Dus ik zeg; emo is geen scheldwoord :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jennieee schreef:
    sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet hebben dat er ook nog iets bestaat zoals 'anders' zijn. trek je er niks van aan, jij durft tenminste anders te zijn. beter anders dan schijterds als hun



    Mag ik weten waarom ze schijterds zijn? (cat)


    Your make-up is terrible

    Das echt lame! :')


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Backyard schreef:
    Emo is geen scheldwoord :W

    Agreed
    maar ik reageer redelijk heftig op dit soort dingen :W
    kan er niet veel aan doen helaas ^^'


    i put the fun in funeral

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Oke dat is echt het domste wat ik echt heb gehoord. Als je dan al een echte "emo" bent, dan laat je je niet emo noemen. Want echte "emo's" laten zich niet in een hokje stoppen.

    Maar dat slaat sowieso nergens op. Want als je jezelf emo noemt ben je een wemo, en als je zegt dat je niet emo bent, ben je er wel een als je je alternatief kleed.

    Dat hele woord emo slaat gewoon nergens op XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het volkomen met je eens!
    Op mijn school word je veel te snel uitgescholden.
    Ik ben ros, dus ik ben een 'ginger'.
    Ook ben ik een emo want ik draag mascara?!?!?!
    Ik bedoel, wtf man, doe effe normaal.