• Bitchez <3
    Jahhaa, ik heb weer een cool idee maar dat is niet zo'n standaard idee als; "Haai Bill. Ik vind jouw mooi.; "Ik jouw ook. Wil je et met me aan?" Knikt en âkt hem op z'n bek. Neen! Zo is het niet! Okay het gaat over voetballers maar so what. Hier komt het.

    Je vader is François Sterchele. Alsh ij op een dag niet terug komt van een feestje met hun voetbal club Club Brugge is iedereen ongerust. Maar de volgende dag op het nieuws treurt iedereen omdat hij die avond tegen een boom is geknald met z'n auto. De moeder en het meisje zijn er helemaal kapot van. Op de dag van dé voetbal match van het jaar waar Club Brugge zou spelen met hun speler Sterchele word er een eerbetoon voor hem gehouden. Ze spelen het liedje You Never Walk Alone om hem duidelijk te maken dat de spelers er altijd voor hem zouden zijn. Okay, verder. Het meisje en haar moeder gaan natuurlijk naar de match kijken net als de jongens van ToHo. Zij komen er omdat 1. Club tegen Duitsland moet spelen en 2. Ze mee willen doen aan het eerbetoon omdat ze het zo erg vonden [/Lieverds] Het meisje leert hun daar kennen maar mag hun niet echt enzoo omdat ze nogal arrogant lijken. Uiteindlijk komt alles uit dat haar moeder de moeders van ToHo kent en dat ze bij hen op visite gaan en dat ToHo en het meisje vrienden worden. En misschien meer.

    Ik werk weer met verrassingen lieve mensen ^^


    Verrassing3; BEZET By; LOLLIPOPx
    Verrassing9;BEZET By; Monkeyrain
    Verrassing11;BEZET By; TOMSDICK


    Dit wil ik van jouw weten ^^

    rol;
    Plaatje:
    Tekstje;


    PAS OP; IK MAAK PAS DE VERRASSINGEN BEKEND ALS ALLES ROLLEN BEZET ZIJN!

    KissEz <3

    Heb ik nou geen rol?O:

    Ik heb jou ook een rol gegeven :(


    Lalalalalalalala.