• Oh my god, als ik hen twee tegen kom he. Ik maak ze dood, hoe durven ze zo'n vooroordelen-filmpje te maken, viswijven (bat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat een.. Huppelkutjes.
    Ik zal 't /b/-leger even vragen of ze neukbaar zijn, en ze de video dan laten raiden.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En jij denkt serieus dat ze dit serieus menen?


    your eyes are like stars in the night.

    Even voor de duidelijkheid: wij hebben geen haat aan tukkers of elk ander soort boeren volk! Dit is één groot vooroordelen-festijn, alle clichés komen naar voren, maar deze beelden berusten dus niet op de waarheid!

    Dit staat er onder, en ik vind het wel komisch? (:

    EMMAH schreef:
    Even voor de duidelijkheid: wij hebben geen haat aan tukkers of elk ander soort boeren volk! Dit is één groot vooroordelen-festijn, alle clichés komen naar voren, maar deze beelden berusten dus niet op de waarheid!

    Dit staat er onder, en ik vind het wel komisch? (:
    Ik vind het al triest om op dit idee te komen, lekker mensen afschilderen als prehistorische mensen of zo. Ookal staat dat eronder


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Ik vind het al triest om op dit idee te komen, lekker mensen afschilderen als prehistorische mensen of zo. Ookal staat dat eronder

    oh god, dit soort dingen gebeurd zo vaak. ik vind dat je een beetje overdrijft.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha je zou eens die meisjes moeten zien uit Oldenzaal/Enschede als ik daar moet hockeyen. Komen allemaal aanrijden op Vespa's, allemaal Uggs aan, dure zonnebrillen & tassen, praten ontzettend bekakt - dus echt geen accent - en gewoon álles aan ze schreeuwt: 'Kijk mij, hoe hip ik ben!'. Dus eh nee, ik denk écht niet zo over tukkers.


    It's time to be happy again.

    DEXTRO schreef:
    (...)
    oh god, dit soort dingen gebeurd zo vaak. ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Ik overdrijf niet, ik vertel alleen mijn mening, ik vind het gewoon idioot.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ahw, arme Elena ):.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hahahaha :'D.
    Enschede jonguuuh.
    I haz internet. On my macboek pro.


    No growth of the heart is ever a waste

    Royaal schreef:
    Ahw, arme Elena ):.
    Ja he ):


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Ja he ):


    Jaa ):.
    Jij bent helemaal niet zo stom als die meiden je voordoen.
    (no_chears)
    Jij bent véééél leuker.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Thank you Reina *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elena ik ben het met je eens. Ik haat het dat mensen zulke vooroordelen over ons hebben


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Elena ik ben het met je eens. Ik haat het dat mensen zulke vooroordelen over ons hebben
    Mitchell, ik wist wel dat je het met me eens was *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Over de andere kant hebben jullie ook vooroordelen over ons. :W
    Zo is Amsterdam echt megacrimineel en alles word uit je tas gejat.
    Ik heb nooit vooroordelen gehad over het oosten eigenlijk, haha.


    Your make-up is terrible