• Je staat voor de poort van een indrukwekkend, sprookjesachtig kasteel. Er hangt een enorme klopper aan de deur, maar net wanneer je je hand uitsteekt, er niet eens helemaal zeker van wat je precies wilt doen, zwaaien de deuren open. Je blijft staan, aarzelend. Alles lijkt verlaten. Zou je niet eigenlijk moeten proberen een weg terug naar de bewoonde wereld te vinden? Hoe ben je hier eigenlijk gekomen? Je kunt het je niet precies meer herinneren.
    Ten langen leste zet je toch de eerste stap over de drempel, want dat is immers wat mensen in horrorfilms ook altijd doen. Net wanneer je beseft hoe het meestal met tieners in spookachtige landhuizen afloopt, slaan de deuren met een luide knal achter je dicht en zit je opgesloten in het donker, alsof je bent opgeslokt door een groot beest. Verdriedubbeltjes, denk je, terwijl je om je heen tuurt.



    De bedoeling is simpel: je krijgt zes vragen met elk zes antwoorden. Het is aan jou om telkens een antwoord te kiezen, in de hoop dat het een juist pad is en je de hele quiz zult overleven. Klik hier om de uitdaging aan te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, ik ga 'm doen. Nice! I've been waiting on a quiz like this! :Y).

    Jij hebt het niet overleefd!

    Meteen bij de allereerste vraag heb je al een foute keuze gemaakt, dus helaas heb je je lichaam daar achter moeten laten en ben je verder gezweefd als geest. Bekijk het van de positieve kant: je kunt zelfs als geest je computer nog bedienen, dus in ieder geval zul je je niet snel vervelen. Je hoeft ook niet meer te eten of slapen. Hoera!

    Oh, lekker dan.
    Although I'm dead now, I gave you a kudo.

    Jij hebt het niet gehaald. Net niet.

    Je was zo dichtbij dat je de vrijheid waarschijnlijk al bijna kon ruiken! Het was haast tijd om We zijn er bijna te zingen, maar nee hoor, jij moest natuurlijk net op het allerlaatste moment nog de verkeerde keuze maken en exploderen. Weet je wel hoeveel moeite het kost om al die stukjes vlees weer van de muur te schrapen? En het plafond, oh, het plafond! Tssk. Als je niet dood was, zou ik je een verfkwast in je hand drukken zodat je zelf al die verdachte vlekken over kon schilderen.

    En nu heb ik deze :') Fucking hell. Gebeurd mij altijd.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat van de eerste zeven mensen niemand verder kwam dan vraag twee, heb ik de kans om een slecht antwoord te kiezen bij de eerste twee vragen nog wat verkleind. Je hebt nu 5/6 kans dat je het wel haalt, en bij de andere vragen nog steeds 4/6. Succes. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tot vraag 4! :'D Leuke quiz. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ging bij vraag twee al dood. D:
    Wel leuke quiz. (:

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:56 ]


    Do what people say you can't.

    Nee, want ik overleef dat soort quizzen nooit :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik koos voor geel en toen stierf ik blijkbaar.;_; Geel is de kleur van geluk, GELUK, en jij kiest ervoor om me met geel te vermoorden, lekker is dat.D'=


    You were born original, don't die as a copy.

    Aeternitatem schreef:
    Nee, want ik overleef dat soort quizzen nooit :'D.


    Wie weet, misschien dit keer wel. Je hebt 0,137 kans om de hele quiz te overleven, dus dat is helemaal zo slecht nog niet. :'D

    Edit: Ik las net je reactie. Je hebt het zelfs gewoon gehaald. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    Ik koos voor geel en toen stierf ik blijkbaar.;_; Geel is de kleur van geluk, GELUK, en jij kiest ervoor om me met geel te vermoorden, lekker is dat.D'=

    Hahahaha. Ik moest hier echt om lachen. Genius. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik moest hier echt om lachen. Genius. :x


    It's not funny! MEH.:$


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik koos voor geel en toen stierf ik blijkbaar.;_; Geel is de kleur van geluk, GELUK, en jij kiest ervoor om me met geel te vermoorden, lekker is dat.D'=


    Mijn vierkant is geel en ik ben degene die jullie allemaal door het kasteel laat gaan, dus geel is vanaf nu ook de kleur van seriemoordenaars. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh kwam door vraag 1 heen.. en toen ging ik af...
    Verder dan ik dacht ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Square schreef:
    (...)

    Mijn vierkant is geel en ik ben degene die jullie allemaal door het kasteel laat gaan, dus geel is vanaf nu ook de kleur van seriemoordenaars. (krul)


    Crucio.n_n


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    It's not funny! MEH.:$

    Hehe, I'm sorry dear, but you said it so funny. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I died. Question three killed me D: Whyyyyy? T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I.am.Alive. First try. Alive! Aliiiiive!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 22:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.