• Al jaren wil ik zó graag een jaar High School doen in Engeland of Nieuw-Zeeland en nu ben ik eindelijk eens gaan zoeken op internet, en wat ik heb gevonden wat me bevalt zijn de organisaties EF en AFS. EF is echter wel een beetje duur, en AFS organiseert geen jaar in Engeland terwijl ik dat toch het liefste wil (i.v.m. prijzen, afstand van huis etc.)
    Op internet heb ik toch een aantal positieve en negatieve ervaringen gelezen over beide organisaties, en nu vroeg ik mij af: heeft er iemand van jullie ervaring met een van de organisaties? Dan hoor ik er graag meer over! Wat zouden jullie me aanraden?
    Organisatie EF.
    Organisatie AFS.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eos schreef:
    Iemand die ik ken zit nu voor een jaar ergens (ben het land vergeten) in Zuid-Amerika.
    En dat wou ik ook heel graag doen en toen heb ik goed rondgekeken en toen ontdekte ik dat er op school folders gingen van zulke organisaties die dan gratis brochures stuurden. Ik ga eens kijken of ik die nog heb.


    Ik ga ook gratis brochures aanvragen, ja :') Maar vindt diegene die daar zit het leuk dan? En met welke organisatie gaat hij of zij? Ik weet het, ik stel nogal veel vragen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik ga ook gratis brochures aanvragen, ja :') Maar vindt diegene die daar zit het leuk dan? En met welke organisatie gaat hij of zij? Ik weet het, ik stel nogal veel vragen.

    Ze zit nu voor een jaar in Honduras met AFS. En ja, dat vindt ze heel leuk, ze wil niet meer terugkeren haha. In het begin had ze heimwee, maar dat kwam ook omdat ze in een slecht gastgezin zat. Toen heeft ze veranderd van gastgezin en nu wil ze dus niet meer terugkeren :')


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Ze zit nu voor een jaar in Honduras met AFS. En ja, dat vindt ze heel leuk, ze wil niet meer terugkeren haha. In het begin had ze heimwee, maar dat kwam ook omdat ze in een slecht gastgezin zat. Toen heeft ze veranderd van gastgezin en nu wil ze dus niet meer terugkeren :')


    Haha, dat is wel cool (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Wohoow :') Gaan de trouwplannen nog door dan? :x


    Natuurlijk! :')
    Alleen is het de vraag of de omstandigheden zorgen dat we eerst hier of daar trouwen. Maar als het daar gebeurd waarschijnlijk wel twee keer, of een heel groot feest als we terugkomen geven. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Natuurlijk! :')
    Alleen is het de vraag of de omstandigheden zorgen dat we eerst hier of daar trouwen. Maar als het daar gebeurd waarschijnlijk wel twee keer, of een heel groot feest als we terugkomen geven. ;D


    Oke! :'D
    Waar zijn jullie van plan uiteindelijk te gaan wonen dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel cool (:

    Ja, ze heeft er nu ook een vriendje, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Ja, ze heeft er nu ook een vriendje, haha :'D


    Aah, dat is wel cool. Maar hoe moet dat als ze ooit weer teruggaat...?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Door jou zit ik daar nu ook over na te denken xD Wel nog ni nu.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    Door jou zit ik daar nu ook over na te denken xD Wel nog ni nu.. ^^


    Hihi, welk land zit je dan aan te denken? :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I have no idea.


    You're beautiful.

    Doen is leuk, mijn zus heeft het gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    Doen is leuk, mijn zus heeft het gedaan


    Echt? Naar welk land ging zij dan, en met welke organisatie?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Hihi, welk land zit je dan aan te denken? :')

    Australie of Italië of Spanje ^^
    Da lijkt mij echt heel leuk OuO


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    (...)
    Australie of Italië of Spanje ^^
    Da lijkt mij echt heel leuk OuO


    Aah, hoop voor je dat het gaat lukken! Ik wou ook eerst Nieuw-Zeeland, maar dat wordt me toch iets te duur. Dus England, here I come! Al moet ik nog drie jaar wachten


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Aah, hoop voor je dat het gaat lukken! Ik wou ook eerst Nieuw-Zeeland, maar dat wordt me toch iets te duur. Dus England, here I come! Al moet ik nog drie jaar wachten

    nice, Engeland ^^
    Waarom drie jaar wachten? dat je oud genoeg bent?


    Keep calm and love Zayn Malik =)