• Al jaren wil ik zó graag een jaar High School doen in Engeland of Nieuw-Zeeland en nu ben ik eindelijk eens gaan zoeken op internet, en wat ik heb gevonden wat me bevalt zijn de organisaties EF en AFS. EF is echter wel een beetje duur, en AFS organiseert geen jaar in Engeland terwijl ik dat toch het liefste wil (i.v.m. prijzen, afstand van huis etc.)
    Op internet heb ik toch een aantal positieve en negatieve ervaringen gelezen over beide organisaties, en nu vroeg ik mij af: heeft er iemand van jullie ervaring met een van de organisaties? Dan hoor ik er graag meer over! Wat zouden jullie me aanraden?
    Organisatie EF.
    Organisatie AFS.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cayenne schreef:
    (...)
    nice, Engeland ^^
    Waarom drie jaar wachten? dat je oud genoeg bent?


    Ten eerste zodat ik oud genoeg ben ja, ten tweede omdat ik dan nog drie jaar kan sparen en ten derde zodat ik eerst mijn school af kan maken :') Dan ga ik na mijn VWO een jaar naar Engeland en dan studeren, ben ik tenminste even oud als mijn medestudenten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb vandaag weer een bundel gekregen van zo'n organisatie. Hij noemt sts high school. Voor een jaar Australië is het 9900, een jaar Nieuw-Zeeland 10400. USA kost 6950 voor een jaar :Y)
    En als je die brochure ontvangt, krijg je er een kortingsbon van 400 euri bij (nou ja, ik toch wel) :'D
    Even om te informeren


    Never run out of reasons to smile...

    Defensive schreef:
    (...)

    Echt? Naar welk land ging zij dan, en met welke organisatie?

    Amerika Ik weet zo snel niet weke organisatie, kan het o wel even voor je opzoeken als ik terug ben van huiswerkbegleiding


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eos schreef:
    Ik heb vandaag weer een bundel gekregen van zo'n organisatie. Hij noemt sts high school. Voor een jaar Australië is het 9900, een jaar Nieuw-Zeeland 10400. USA kost 6950 voor een jaar :Y)
    En als je die brochure ontvangt, krijg je er een kortingsbon van 400 euri bij (nou ja, ik toch wel) :'D
    Even om te informeren


    Bedankt voor de informatie, maar na heel veel negatieve verhalen op internet tegen te zijn gekomen over STS heb ik die organisatie eigenlijk al uitgesloten :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Amerika Ik weet zo snel niet weke organisatie, kan het o wel even voor je opzoeken als ik terug ben van huiswerkbegleiding


    Als je dat zou willen doen zou ik je erg dankbaar zijn :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Bedankt voor de informatie, maar na heel veel negatieve verhalen op internet tegen te zijn gekomen over STS heb ik die organisatie eigenlijk al uitgesloten :')

    Oh, oké, dat wist ik niet haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Oh, oké, dat wist ik niet haha :'D


    Haha, geeft niets :') Naar welk land zou jij heen willen dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil het ook wel doen, maar de studie die ik wil gaan doen is al zo lang


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one