• Daar is dus een ongeluk gebeurd en dat zijn 2 familieleden van me.
    En ik voel me dus wel k*t erover maar gelukkig zijn ze allebei uit de kritiek tijd...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoezo wazig topic..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ongeluk?
    Maar, fijn dat ze niet meer in kritieke toestand zijn.
    Zijn ze erg gewond?


    Food.

    Heel veel sterkte de komende tijd! -hug-
    Wat is er gebeurt dan?

    Endure schreef:
    Hoezo wazig topic..


    Eigenlijk is het helemaal niet wazig?:'D

    @ LoveLost, wat ongelooflijk vervelend, beter dat ze uit de kritieke toestand zijn. Heb je al meer van hen vernomen, en wat is er dan gebeurd?;o
    Heel veel sterkte!


    everything, in time

    Avil schreef:
    Ongeluk?
    Maar, fijn dat ze niet meer in kritieke toestand zijn.
    Zijn ze erg gewond?


    comfort in c h a o s

    Avil schreef:
    Ongeluk?
    Maar, fijn dat ze niet meer in kritieke toestand zijn.
    Zijn ze erg gewond?


    De bestuurder heeft pijn op de borst en moet worden gedotert(bloedprop verwijderen) en hij is ondanks de pijn uit de auto geklommen om zijn neef te helpen maar te pijn werd teveel en de ander heeft gebroken ribben, een scheur in de kom van de heup; hij kan pas naar een half jaar lopen.
    Ze hebben beiden geluk gehad want als je dat zag... Ze hadden dood kunnen zijn


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Void schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het helemaal niet wazig?:'D

    @ LoveLost, wat ongelooflijk vervelend, beter dat ze uit de kritieke toestand zijn. Heb je al meer van hen vernomen, en wat is er dan gebeurd?;o
    Heel veel sterkte!


    Jawel. Ik vind van wel ;p Wat voor een ongeluk? Idunno.

    Er gebeuren laatste tijd trouwens wel veel ongelukken.. ^o)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 10:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Void schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het helemaal niet wazig?:'D

    @ LoveLost, wat ongelooflijk vervelend, beter dat ze uit de kritieke toestand zijn. Heb je al meer van hen vernomen, en wat is er dan gebeurd?;o
    Heel veel sterkte!


    Ik krijg alles mee dus..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Endure schreef:
    (...)

    Jawel. Ik vind van wel ;p Wat voor een ongeluk? Idunno.

    Er gebeuren laatste tijd trouwens wel veel ongelukken.. ^o)


    Een auto ongeluk en bij een soort winkelcentrum


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ze hadden groen willen optrekken en er knalt een zwarte jeep door rood en heeft ze geraakt achter aan de aanhangwagen...

    De bijrijder had zeg maar de motor op de schoot


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    aaahhh sterkte :o
    dat lijkt me echt eng als dat bij familie gebeurd o.o


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    aaahhh sterkte :o
    dat lijkt me echt eng als dat bij familie gebeurd o.o
    ^

    Ik ben egt blij dat ze nog leven. Als je dat zag hoe hard het is gegaan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)^

    Ik ben egt blij dat ze nog leven. Als je dat zag hoe hard het is gegaan...
    me opa had een keer een ongeluk gehad (stuk of 2/3 ofzo) en 1 keer ging hij tegen een boom aan , toen af een dijk en 5 keer over de kop o.O hij was in slaap gevallen o.o en de meeste recente was dat hij een motorrijster aanreed die die dag net haar motorrijbewijs had -.-' hij is al een aantal keer geopereerd die gast overleefd mometeel alles :'D


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)me opa had een keer een ongeluk gehad (stuk of 2/3 ofzo) en 1 keer ging hij tegen een boom aan , toen af een dijk en 5 keer over de kop o.O hij was in slaap gevallen o.o en de meeste recente was dat hij een motorrijster aanreed die die dag net haar motorrijbewijs had -.-' hij is al een aantal keer geopereerd die gast overleefd mometeel alles :'D


    wauw...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vorig jaar bij mijn tante is ook zoiets gebeurd. Zij was verkouden en moest niezen. Ze is met 80 kilometer per uur tegen een grote stapel blokken aangeknald. Die had een verbrijzelde knie, bot gebroken in haar bovenbeen. Een zware hersensschudding en overal wonden. Die had dood kunnen zijn. Aan beide kanten en de voorkant zat de auto in elkaar O_O Foto's waren echt heftig om te zien en ze is afgevoerd met Heli naar het ziekenhuis.

    @LoveLost Ik weet wat je mee maakt, dat gevoel heb ik ook gehad. Veel sterkte.


    Yongguk & Daehyun <33