• Heee lotgenoten. (:
    Ik heb een.. raar probleem?
    Vandaag had ik een gigantische streep/schram op mijn arm. Echt zo-een als je met je nagel over je huid heen gaat, en dan binnen een aantal seconden weggaat. Maar hij is nog steeds niet weg! De streep zit er sinds vanochtend vroeg al en heb er NIKS van gemerkt, toen het gebeurde. oO'
    En net deed ik mijn schoen uit en had ik op de een of andere manier ergens mijn voet aan open gehaald, hele vel lag er af. En raad eens.. ik heb NIKS gevoeld.
    How strange?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hoge pijngrens.


    Olive

    Oh, heb ik zo vaak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat heb ik ook weleens ja xD Vooral in het zwembad, dan kom ik terug en zit ik onder de wondjes en blauwe plekken


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Zulke wondjes doen bij mij ook nooit pijn xD
    Maar ze jeuken wel O.o


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Tjah, meestal als je druk bezig ben verneem je het niet (:

    Zo heb ik bij het wadlopen me voet opengehaald, niks gemerkt. ik kom thuis en me voet prikte. Ik kijken,dikke kras onder me voet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb soms blauwe plekken en ik weet nooit van waar ze komen xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, heb ik ook vaak


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb ik soms ookwel is. (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bij mij doet 't altijd pas pijn als ik het zie :') Dat is helemaal achterlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook altijd. Meestal zeggen ze dan: 'Oh my god, je bloedt!' En dan pas heb ik inderdaad door dat er iets is. In principe niks om je zorgen over te maken. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Panthera schreef:
    Dat heb ik ook weleens ja x'D Vooral in het zwembad, dan kom ik terug en zit ik onder de wondjes en blauwe plekken


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Laufeyson schreef:
    Oh, heb ik zo vaak.


    Firm believer of all that is magic

    Dat klinkt echt scary.
    En 't doet me denken aan Black Swan met dat ze dat vel eraf trekken en dat 't ineens weg is haha.....


    live the life you love

    Ik heb dat ook vaak, of dat ik echt een major snee heb en dat ik dan denk waar komt die vandaan?


    Everything is worse without music.

    Laufeyson schreef:
    Oh, heb ik zo vaak.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"