• Ik ben twee weken geleden op scouting kamp geweest en heb daar een hoop vage, grappige en leuke quotes verzameld. En het leek me leuk om ze met jullie te delen :')


    'Als je een probleem niet met een zakmes, tape en/of sisaltouw kunt oplossen, heb je een groot probleem.'

    'Ik ben blij dat olifanten niet vliegen. Ik weet niet hoe je het aan carglass moet uitleggen als er een door je voorruit is gevlogen.

    'Hoi, wij koken perzikyoghurt.'

    'Ik ging net naar de wc en slender man kwam achter me aan.'

    'Volgens mij woont slender man in de wc hokjes.'

    'Ik kots mensen uit in mijn dromen.'

    Leiding/scout: 'The Game!
    Alle anderen: 'Nee, niet alweer! Ik haat je!'

    Scout tijdens weerwolven: 'Ik verdenk haar, omdat ze een harige kont heeft.'

    'Moet je risken!?'

    'Er is geen kraan meer in de jerrycan.'

    'Ik ben geprikt door een muggenbult'

    'Yammie, yammie, die spin heeft een lekker kontje.'

    Leiding: 'Ik eet ponies voor ontbijt.'

    Zelfde leiding van de vorige quote: 'Ik eet ook puppies bij het ontbijt.'

    'Oh, hij gaat naat WaterWeekend. Schrijf maar alvast op zijn rouwkaart dat hij is overleden aan verdrinkingsdood.'

    '10 minuten is over een kwartier.'

    'Kan iemand even de prullenbak ontprullen?'

    'Waar is de pleepaper?'

    Er wordt een serieus gesprek gehouden.
    Scout: 'Japanse reclames zijn eng.'

    scout 1 tegen scout 2: 'Hé, jij was toch die gast van wie we dachten dat ie dood was?'
    scout 3: 'Ja, dat is wel logisch, hij is net een skelet.'

    scout 1: 'Help, de keuken staat in de fik!'
    scout 2: 'Het is maar een pakje dat brand.'

    scout 1 voert scout 2 vla: 'Hier komt de straaljager!'
    Vla vliegt over scout 2 heen.

    Scout tijdens kanoën: 'Alle artillerie naar het middendek!'
    *supersoker wordt doorgegeven naar scout die in het midden van de kano zit*

    'Het zou best stom zijn als muggen olifanten worden, want dan krijg je een tent vol olifanten.'

    scout 1: 'Kijk, een tornado!'
    scout 2: 'Dat is een draaikolk.'

    'Is er hier een tornado ontploft?'

    'Oeps, ik wou tornado zeggen, maar ik zei tiramisu.'


    Wist je dat:
    * Je high kan worden van snoep en dan over een veld gaat rollen en bomen en aanhangers knuffelen.
    * Bij ons in de groep je alleen mag schelden met 'Hennie', 'La', of 'La-Hennie'.
    * Tijdens dit kamp te vaak 'The Game' is geroepen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:05 ]


    Stenenlikker

    'Als je een probleem niet met een zakmes, tape en/of sisaltouw kunt oplossen, heb je een groot probleem.'

    'Ik ben blij dat olifanten niet vliegen. Ik weet niet hoe je het aan carglass moet uitleggen als er een door je voorruit is gevlogen.


    Haha, die twee waren leuk!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ahha scoutingkampen zijn gewoon geniaal wij haden dit jaar ook echt geniale dingen

    In de hokjes zat echt te vaak schijt op de wcbril.

    dus een favo zin was
    - schijt tegen de muuro mhoog
    - ik schijt in je slaapzak
    (toen zei ik tegen een jongen van de groep die irri was, ik schijt je bed onder) staf had koffie gemorst dus er zat een bruine vlek in zijn slaapzak dus ik zeg (zie je wel ik schijt je bed onder)
    en de altidhoudende, 'you can fix everything with ducktabe' dus alles et ducktape erom heen, dat werkt alleen niet bij een kapotte thee kan

    ook spreekwoorden werden verander
    Schijt voor je bescheten word

    of faalacties als
    Hahah iedereen heeft lekage behalve wij maar he wij zijn cool. fuck mijn bed is nat het lekt hier.
    en we hadden 'Opa' dion. Hij ging allemaal lul verhalen van 4 uur lang lullen
    En mevrouwtje Luc, hij was zogenaamd een kinderjuffrouw die leerde hoe je lijntjesmoet snuiven....
    en we hadden een 1D verbod het hele kamp en we hadden de rode en gele kaart regeling. Ons is het gelukt maar de rest gign in over opmerkingen waardoor we 1 rode kaart en 2 gele hebben gehad

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ahha scoutingkampen zijn gewoon geniaal wij haden dit jaar ook echt geniale dingen

    In de hokjes zat echt te vaak schijt op de wcbril.

    dus een favo zin was
    - schijt tegen de muuro mhoog
    - ik schijt in je slaapzak
    (toen zei ik tegen een jongen van de groep die irri was, ik schijt je bed onder) staf had koffie gemorst dus er zat een bruine vlek in zijn slaapzak dus ik zeg (zie je wel ik schijt je bed onder)
    en de altidhoudende, 'you can fix everything with ducktabe' dus alles et ducktape erom heen, dat werkt alleen niet bij een kapotte thee kan

    ook spreekwoorden werden verander
    Schijt voor je bescheten word

    of faalacties als
    Hahah iedereen heeft lekage behalve wij maar he wij zijn cool. fuck mijn bed is nat het lekt hier.
    en we hadden 'Opa' dion. Hij ging allemaal lul verhalen van 4 uur lang lullen
    En mevrouwtje Luc, hij was zogenaamd een kinderjuffrouw die leerde hoe je lijntjesmoet snuiven....
    en we hadden een 1D verbod het hele kamp en we hadden de rode en gele kaart regeling. Ons is het gelukt maar de rest gign in over opmerkingen waardoor we 1 rode kaart en 2 gele hebben gehad


    Haha, jullie hebben dus ook grote lol gehad :')
    En jullie hebben dus ook een ducktape quote ^^


    Stenenlikker

    Ha, die zijn echt supergrappig. Wij hebben ieder jaar schoolkamp en dan komen er ook altijd wat mooie voorbijrollen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Delahaye schreef:
    (...)

    Haha, jullie hebben dus ook grote lol gehad :')
    En jullie hebben dus ook een ducktape quote ^^
    zekers, we hadden een hele goede spooktocht met dank aan een kamp van een koorgroep. 2 kids kregen een paniek aanval en de rest huilen. het duurde 2 uur toen ze in de tent lagen voro ze de zaklamp uit durfde te doenXD en ik en mn vriendin zijn door twee vage mensen geiriteerd. waren buitenlanders die frans ofzo spraken en dingen vragen enz wij negeren stonden ze ons op te wachten pakken ze mijn vriendin haar arm ineens vast. Dus toen hebben we hem een klap gegeven en de staf is gelijk een melding gaan maken. en de jongens die altijd ons irriteren en flauw doen gingen elke keer mee naar de wc's enzo. ben al 8 jaar enigs meisje nu na 11 jaar scouting eindeiljk een meisje dus dat vonden hu ook grappig dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niet echt een quote, maar wel een heel stomme opmerking.

    'Jezus Christus...'
    'Is dat niet die jongen uit de derde?'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Op mijn eerste scoutingkamp bij de scouts zei iedereen vet serieus: tintelfruit
    Op mijn tweede weet ik het eigenlijk niet meer. Er was een stortregen en wij stonden in een dal dus verdronken we half.
    Bij mijn derde liepen alle jongens half naakt, zongen sexy and I know it en was ik volgens hun de vreselijkste PL ooit :')

    Ow en elk jaar de wurmpieseks. In je slaapzak tegen iemand anders aanrollen en vage geluiden maken. Helaas ben ik van scouting af:C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leuk hoor Belle! ^^
    Vooral die eerste twee. c;


    •*• Lululu •*•

    Dat klinkt alsof het erg gezellig was, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat klinkt alsof het erg gezellig was, haha. :'D


    Haha, dat was het ook zeker :')


    Stenenlikker

    Square schreef:
    Dat klinkt alsof het erg gezellig was, haha. :'D


    Ik was ook op een soort van kamp , Buitenkunst , en daar gingen we met z'n allen een douchekoor vormen . We gingen allerlei liedjes , van Adele tot vader Jakob zingen , vanuit de douchehokjes ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Klinkt gezellig.
    Je krijgt meestal toch ook wel de raarste uitspraken als je met een (leuke) groep samen bent. (:

    Meliuscule schreef:
    (...)

    Ik was ook op een soort van kamp , Buitenkunst , en daar gingen we met z'n allen een douchekoor vormen . We gingen allerlei liedjes , van Adele tot vader Jakob zingen , vanuit de douchehokjes ! :'D


    Hahaha, lol!


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    Klinkt gezellig.
    Je krijgt meestal toch ook wel de raarste uitspraken als je met een (leuke) groep samen bent. (: