• Heee lotgenoten. (:
    Ik heb een.. raar probleem?
    Vandaag had ik een gigantische streep/schram op mijn arm. Echt zo-een als je met je nagel over je huid heen gaat, en dan binnen een aantal seconden weggaat. Maar hij is nog steeds niet weg! De streep zit er sinds vanochtend vroeg al en heb er NIKS van gemerkt, toen het gebeurde. oO'
    En net deed ik mijn schoen uit en had ik op de een of andere manier ergens mijn voet aan open gehaald, hele vel lag er af. En raad eens.. ik heb NIKS gevoeld.
    How strange?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Authors schreef:
    Hoge pijngrens.

    Ik heb dat ook wel eens terwijl ik een lage pijngrens heb oO


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ooooh fijn, allemaal lotgenoten. (: Dus het is niet zo erg? ;$


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Matthew schreef:
    Bij mij doet 't altijd pas pijn als ik het zie :') Dat is helemaal achterlijk.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hehe dat heb ik ook 1 x gehad.
    Ik klom uit het zwembad, maar in het zwembad zat een scherp randje, daaraan heb ik mijn grote teen opgengehaald Best wel diep :'DD
    Ik voelde het niet eens, pas toen ik het zag begon ik te pannikeren :'DDD
    Het begon pas pijn te doen toen die verdovingsspuit erin moest ;__;

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:00 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Is normaal hoor,ik liep ooit een 2 dagen met een blauwe plek tot ik plots zei tegen mijn vriendin:heee ik heb een blauwe plek zegt zij dan:die had je eergisteren ook al


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Doet me denken aan mezelf..
    Ik heb nogal hoge pijngrens soms wel fijn met een broer en een broertje (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zit altijd helemaal onder de krassen door mijn werk, maar ik heb het nooit door. Vandaag ook; 'wtf laura, wat heb je met je arm gedaan? Hij zit helemaal onder het bloed' 'heh wat? o.. Even een pleister pakken'
    Ik weet niet hoe 't komt, hoge pijngrens?


    Ik ben gemeen xoxo

    heb ik ook soms, maar toch best wel fraky. o.o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Laufeyson schreef:
    Oh, heb ik zo vaak.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn papa zaagde een stuk in zijn been met zijn boomzaag & voelde het niet eens ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dat heb ik haast altijd.
    En soms heb ik wel eens dat ik ze dan zie, afvraag waar ze vandaan komen, afvraag waarom ze geen pijn doen en opeens beginnen ze pijn te doen. ghehe xd


    Forever.

    Brooklyn schreef:
    Mijn papa zaagde een stuk in zijn been met zijn boomzaag & voelde het niet eens ;d

    Waarschijnlijk omdat hij daarmee door zijn zenuw zaagde, lijkt me xd


    Forever.

    had ik ook een keer aleen toen was ik heel hard gevallen en toen deed het pas pijn toen ik het zag :'D en soms heb ik ook van die dingen en dat weet ik gewoon neit dat ik ze hebt en dan zegt me zus je hebt een wond op je arm terwijl ik dan denk welke wond :'D


    Shoganai i ne~

    Authors schreef:
    Hoge pijngrens.


    You're beautiful.

    Ik heb mezelf vandaag ook weer eens helemaal opengehaald op mijn werk, maar ik voel het nieteens meer :')


    ars moriendi