• De stelling van vandaag luidt:
    Studiefinanciering voor studenten moet afgeschaft worden, aangezien dit geld meestal toch niet voor school wordt gebruikt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja daag! Zonder stufi kan ik echt mijn studie niet betalen hoor!
    Studeren is hartstikke duur, en aangezien ik nog thuiswoon gaat mijn stufi bij mij juist naar school.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, die mensen hebben het hard nodig. Dan moet er maar op gecontroleert worden ofso


    I can. But i won't

    Oneeeeens!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens.


    Olive

    Heel zeker oneens. Er zijn veel mensen die graag willen studeren en dat geld hard nodig hebben. Als men er zeker van is dat er zoveel misbruik van wordt gemaakt moeten ze maar beter de achtergrond van de personen die het aanvragen controleren en er nog eens een extra controle opzetten tijdens het gebruik er van.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens. We hebben het hard nodig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wij betalen ook belasting en verzekering en zo. StuFi helpt ons daarbij. Dus eh, vet hard oneens.

    Therefore my answer:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tranquillity schreef:
    Heel zeker oneens. Er zijn veel mensen die graag willen studeren en dat geld hard nodig hebben. Als men er zeker van is dat er zoveel misbruik van wordt gemaakt moeten ze maar beter de achtergrond van de personen die het aanvragen controleren en er nog eens een extra controle opzetten tijdens het gebruik er van.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Helemaal mee oneens. Ze gaan het al verminderen, maar ze mogen het echt niet stoppen! Veel mensen kunnen studeren dankzij die studiefinanciering!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Totaal oneens!


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Jasonss schreef:
    Oneens, die mensen hebben het hard nodig. Dan moet er maar op gecontroleert worden ofso


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    3AM schreef:
    Ja daag! Zonder stufi kan ik echt mijn studie niet betalen hoor!
    Studeren is hartstikke duur, en aangezien ik nog thuiswoon gaat mijn stufi bij mij juist naar school.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, het gaat altijd naar school. Als je op kamers woont en het daarvoor gebruikt, is het eigenlijk ook voor school, je betaalt het zodat je ergens woont waar je naar school gaat. En een opleiding is echt niet goedkoop, met alles erbij.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 7:24 ]


    Your make-up is terrible

    Oneens, mijn zus komt nauwelijks rond van wat ze krijgt.
    Dit is net als met het afschaffen van de PGB, als je meer controleert zal er minder misbruik van gemaakt worden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oneens, er zijn zat studenten die dat geld wel gebruiken voor hun studie, die kun je dat niet afnemen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"