• De stelling van vandaag luidt:
    Studiefinanciering voor studenten moet afgeschaft worden, aangezien dit geld meestal toch niet voor school wordt gebruikt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Are. You. NUTS? O_O
    Oneens.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 11:03 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nee man.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit eigenlijk :'D.
    Maar van mijn oogpunt in België vind ik het soms overdreven. Als mensen hun school niet kunnen betalen en daarvoor een studiebeurs krijgen snap ik dat. Maar als die mensen dan wél een dure tv kunnen kopen die mega groot is en dan nog eens een WII met ontzettend veel spelletjes denk ik toch dat er iets mis is. Want daar gaat het dan over een tv van minstens 1000 euro en een wii kost ook wel wat. Terwijl het middelbaar al bij al maar op loopt tot zo'n 1300 euro max, dus dan profiteren ze er volgens mij wel van.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Somethnholic schreef:
    Sowieso gaat niemand het hier mee eens zijn. We're all students. (cat)


    _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ONEENS
    Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België krijg je het alleen als je het nodig hebt, dus dat kùn je gewoon niet afschaffen, anders zijn er een hoop mensen die school niet meer kunnen betalen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oneens:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Zwaar oneens, op je 18e moet je heel veel zelf betalen. Dus als dat weggaat worden veel mensen blut.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Fuck no!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    dan kan ik beter gelijk stoppen met studeren :S

    Oneens, ikzelf krijg nog geen StuFi maar mijn broer wel en die meot zijn school zelf betalen van onze ouders dus hij gebruikt het wel voor school.



    Deze leek er wel leuk bij. x'd

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:16 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hoe moet ik dan in hemelsnaam mijn studie betalen? Ik moet verdomme al lenen omdat we het anders niet kunnen betalen en dan willen ze me dat ook nog afpakken. Ja daag.
    Ik dacht dat iedereen gelijke kansen moest krijgen,nou kennelijk niet dus. Als dat zo door gaat kunnen dadelijk alleen de rijken nog studeren en moeten wij de fabriek weer in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Hoe moet ik dan in hemelsnaam mijn studie betalen? Ik moet verdomme al lenen omdat we het anders niet kunnen betalen en dan willen ze me dat ook nog afpakken. Ja daag.
    Ik dacht dat iedereen gelijke kansen moest krijgen,nou kennelijk niet dus. Als dat zo door gaat kunnen dadelijk alleen de rijken nog studeren en moeten wij de fabriek weer in.


    To infinity and beyond •

    3AM schreef:
    Ja daag! Zonder stufi kan ik echt mijn studie niet betalen hoor!
    Studeren is hartstikke duur, en aangezien ik nog thuiswoon gaat mijn stufi bij mij juist naar school.


    I´m nothing special.

    Uneventful schreef:



    Deze leek er wel leuk bij. x'd


    -out-