• Gisteren is mijn vader op zijn werk op zijn knie gevallen. Hierbij heeft meneer zijn knieschijf gebroken - ja, au. Maar zo eigenwijs als die man is, bleef hij gewoon nog drie uur werken, wat dus meer bestond uit zitten en rondstrompelen op de veiling.
    Daarna, toen die vent eindelijk zo verstandig was om het maar op te geven, is hij OP DE MOTOR naar huis gereden. ... OP DE MOTOR?! Serieus. Hopeloos die man. I mean, je gaat toch niet op de motor met een gebroken knieschijf? Dan moet je je been juist niet buigen.
    Nah, hij kwam gisteravond dus thuis, mijn moeder en ik meteen voor die man zorgen. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, brace eromheen en nu zit hij zes weken thuis. Hij is nu al gek aan het worden.

    Wat is er überhaupt te doen als je zes weken thuis moet zitten en je kunt niet lopen?

    Anyways, zeg me alsjeblieft dat jullie ook mensen kennen die zo gestoord en eigenwijs zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow, dat je vader nog gewoon doorgaat! :|


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    To infinity and beyond •

    Auw auw auw knieschijf gebroken? o_o


    -

    Mijn vader is eens van de schuur van een oud-oom gevallen. Hij had zijn rechterbeen gebroken en zijn linkerbeen zo zwaar gekneusd (dat die eigenlijk óók in het gips zou moeten). Hij is zelf nog naar het ziekenhuis gereden met de auto. Maar mijn vader zegt het niet zo snel als hij pijn heeft, hij denkt dan al snel dat mensen vinden dat hij zich aanstelt. Maar als hij zegt dat hij pijn heeft, heeft hij ook echt wel pijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lekker eigenwijs. (krul)
    Waarom noem je hem de hele tijd 'die man'? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)

    Ik waarschuw je, je gaat zot komen met je vader 6 weken thuis zagen dat hij niets kan doen. Mijn vader is geopereerd geweest aan zijn miniscus en man, hij was 3 maanden thuis, zagen dat die vent kon omdat hij alleen maar in de zetel moest zitten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    You're beautiful.

    Sterkte


    Firm believer of all that is magic

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik waarschuw je, je gaat zot komen met je vader 6 weken thuis zagen dat hij niets kan doen. Mijn vader is geopereerd geweest aan zijn miniscus en man, hij was 3 maanden thuis, zagen dat die vent kon omdat hij alleen maar in de zetel moest zitten.


    Ja, mijn vader moest eens 6 weken ofzo thuis blijven omdat 'ie net aan zijn rug was geopereerd. Daar werd hij ook gek van.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dumbledore schreef:
    Lekker eigenwijs. (krul)
    Waarom noem je hem de hele tijd 'die man'? 8D

    Omdat die man vervelend aan het worden is als hij niks te doen heeft (krul)
    En ik het irritant vind dat mijn papa zo eigenwijs is.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dumbledore schreef:
    Lekker eigenwijs. (krul)
    Waarom noem je hem de hele tijd 'die man'? 8D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn vader is net zo eigenwijs, zou dat ook doen volgens mij (':

    Mijn vader heeft ooit een heftruk op zijn voet gehad, of nou ja aangereden door een heftruck, en mijn oom stopte hij had niet door dat hij mijn papa aan had gereden, maar de willen van die heftruck stond nog op mijn vaders voet, en mijn vader schreeuwt bijna nooit van de pijn, maar toen die keer wel. Mijn papa lag zowat een jaar in het ziekenhuis, en het was nog de vraag of de voet geamputeert zo worden of niet..

    Maar is gelukkig niet gebeurt hoor, hij heeft nu vel van billen op zijn hiel xD Alleen hij heeft pijn als ie te lang erop staat.. (Het is al meer dan 8 jaar geleden dat het gebeurt was)


    What is youre favo scary movie?

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    I can. But i won't