• Gisteren is mijn vader op zijn werk op zijn knie gevallen. Hierbij heeft meneer zijn knieschijf gebroken - ja, au. Maar zo eigenwijs als die man is, bleef hij gewoon nog drie uur werken, wat dus meer bestond uit zitten en rondstrompelen op de veiling.
    Daarna, toen die vent eindelijk zo verstandig was om het maar op te geven, is hij OP DE MOTOR naar huis gereden. ... OP DE MOTOR?! Serieus. Hopeloos die man. I mean, je gaat toch niet op de motor met een gebroken knieschijf? Dan moet je je been juist niet buigen.
    Nah, hij kwam gisteravond dus thuis, mijn moeder en ik meteen voor die man zorgen. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, brace eromheen en nu zit hij zes weken thuis. Hij is nu al gek aan het worden.

    Wat is er überhaupt te doen als je zes weken thuis moet zitten en je kunt niet lopen?

    Anyways, zeg me alsjeblieft dat jullie ook mensen kennen die zo gestoord en eigenwijs zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    Kill them with kindness.

    Papa's zijn nu eenmaal zo. Mijn papa ging na twee dagen alweer auto rijden terwijl hij zijn elleboog had gebroken 8D


    SLOAN.

    Haha mijn papa had eens ontzettend pijn aan zijn knie, kon een heel weekend niets doen. Kloeg dat zijn knie zeer deed als hij die plooide, bij het autorijden.Gaat die maandag doodleuk werken en een uur naar zijn werk rijden en terug. (Hij werkt aan de haven, dus hij loopt van rond, moet zware dingen heffen,...) o.o
    Is hij daarna pas naar de dokter gegaan.
    Als hij gewoon in het weekend toen was gegaan oké, maar nee moet hij eerst nog gaan werken :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn vader. Die heeft al járen iets aan zijn knie. Pas ein-de-lijk laten opereren na dat hij van de ziekezorg (ofzo) niet meer mocht werken en dus al ene half jaar thuis zat. - Hij is nog steeds niet aan het werk maar doet wel al weer heel veel dingen. -HIj had eerder moeten laten opereren xd


    Forever.

    Mijn opa had ooit zijn enkel gebroken, maar kon ook niet stilzitten...
    Hij liep gewoon het hele huis door terwijl het echt niet mocht x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh, ja, mijn vader :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Asleep schreef:
    Hoe hoog is zijn pijngrens dan wel niet? (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    mannen. -zucht- (dat vond ik gewoon heel leuk om te zeggen)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.