• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    Ja, er zitten valse noten in.
    Iedereen heeft wel eens 'n slechte dag.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ben ik nu de enigste die er niets mis aan vind?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AllstarW schreef:
    Dat van die roddels was niet op jou,
    maar ik zou anderen -ook niet perse jij- het haar graag zien na doen,
    optreden voor een zaal van mensen, waarvan je weet
    dat er mensen kunnen zitten die je met de dood bedreigen.
    Nee, Selena is niet sterk als het op live zingen aankomt,
    maar volgens mij heeft ze een enorm sterke persoonlijkheid.


    Dat zal vast wel. Anders zal ze het echt niet uithouden in die muziekwereld, met die stem.


    To infinity and beyond •

    Weet je, ik heb haar al erg horen zingen, maar dit is toch wel extreem. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Duhuuuuh, natuurlijk kan ze niet zingen :') Al die dinseysterretjes zijn geautotuned.

    Maar "mrs" Katy Perry kan er ook wat van.. mèn, wat zingt die slecht live..


    ars moriendi

    Tranquillity schreef:
    Ben ik nu de enigste die er niets mis aan vind?


    Neen, absoluut niet (:

    @Leafs: aan je icon af te leiden ben je een heuse Biebs-fan, en veronderstel ik dat je Selena niet af kan. Wel, er zijn mensen die haar wel afkunnen, zoals ik, en er geen probleem mee hebben dat ze geen engelenstem heeft. Ze heeft tenminste het lef om daar te staan, en live te zingen, in plaats van te playbacken, wat voor haar ook een keuze is.
    En stop dus met haar af te kraken


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leafs schreef:
    (...)

    Dat zal vast wel. Anders zal ze het echt niet uithouden in die muziekwereld, met die stem.

    Jij hebt duidelijk niet door dat het in de muziekwereld van deze tijd neit meer gaat om een goede stem. Het gaat er alleen om hoeveel geld het bedrijf waarbij je zit heeft en hoe commercieel dat is.


    ars moriendi

    AllstarW schreef:
    (...)

    Neen, absoluut niet (:

    @Leafs: aan je icon af te leiden ben je een heuse Biebs-fan, en veronderstel ik dat je Selena niet af kan. Wel, er zijn mensen die haar wel afkunnen, zoals ik, en er geen probleem mee hebben dat ze geen engelenstem heeft. Ze heeft tenminste het lef om daar te staan, en live te zingen, in plaats van te playbacken, wat voor haar ook een keuze is.
    En stop dus met haar af te kraken

    Ik hoor echt amper valse noten.. Op een gegeven moment klinkt ze wel hees, dus, iedereen heeft wel eens stemproblemen. Ik vind het echt goed gezongen. En haar fans blijken er ook van te houden (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mag ik er even op wijzen dat ze wel degelijk een mooie stem heeft, maar dat dit beter tot zijn recht komt als ze zit. Bevoorbeeld wanneer ze acoustisch zingt.



    Ze mag dan wel slecht zijn als ze op een podium staat, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kan. En al kon ze niet zingen, ik vind dat ze een geweldig karakter heeft. Zo komt ze bij mij over. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:01 ]


    Take me to wonderland

    Fuzz schreef:
    Mag ik er even op wijzen dat ze wel degelijk een mooie stem heeft, maar dat dit beter tot zijn recht komt als ze zit. Bevoorbeeld wanneer ze acoustisch zingt.



    Ze mag dan wel slecht zijn als ze op een podium staat, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kan. En al kon ze niet zingen, ik vind dat ze een geweldig karakter heeft. Zo komt ze bij mij over. ^^

    Die is amazing! =D
    Zingen, dansen èn bewegen tegelijk is dan ook vreselijk vermoeiend, niet iedereen kan dat aan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Junns schreef:
    Alle artiesten klinken sowieso vreemder als ze live zingen. Niet over zeiken.

    Inderdaad en elke artiest wordt ge-autotuned.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Neen, absoluut niet (:

    @Leafs: aan je icon af te leiden ben je een heuse Biebs-fan, en veronderstel ik dat je Selena niet af kan. Wel, er zijn mensen die haar wel afkunnen, zoals ik, en er geen probleem mee hebben dat ze geen engelenstem heeft. Ze heeft tenminste het lef om daar te staan, en live te zingen, in plaats van te playbacken, wat voor haar ook een keuze is.
    En stop dus met haar af te kraken


    Voor de laatste keer. Ik kraak haar niet af. Ik vind dt gewoon vals. Maar dat heb ik ook met Katy Pery, Rihanna en nog veel meer mensen. DUs begin alsjeblieft niet over het feit dat ik een heuse bieberfan ben, ik hou gewoon van zijn muziek. Klaar.


    To infinity and beyond •

    Fuzz schreef:
    Mag ik er even op wijzen dat ze wel degelijk een mooie stem heeft, maar dat dit beter tot zijn recht komt als ze zit. Bevoorbeeld wanneer ze acoustisch zingt.



    Ze mag dan wel slecht zijn als ze op een podium staat, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet kan. En al kon ze niet zingen, ik vind dat ze een geweldig karakter heeft. Zo komt ze bij mij over. ^^
    die vind ik dan weer wel goed haha (: ik vind het sowieso wel een leuk nummer, maar bij die andere hoor je wel dat ze vals was, maar iedereen heeft dat weleens...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DIRK schreef:
    (...)
    Jij hebt duidelijk niet door dat het in de muziekwereld van deze tijd neit meer gaat om een goede stem. Het gaat er alleen om hoeveel geld het bedrijf waarbij je zit heeft en hoe commercieel dat is.


    Jawel hoor. Want Katy Perry, Usher, Rihanna enzo, die kunnen ook gewoon slecht live zingen. Dat is ook zo, dat ontken ik niet. Maar je kunt Rihanna niet met Selena vergelijken (:


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Jawel hoor. Want Katy Perry, Usher, Rihanna enzo, die kunnen ook gewoon slecht live zingen. Dat is ook zo, dat ontken ik niet. Maar je kunt Rihanna niet met Selena vergelijken (:

    Ik vind Rihanna niet vals zingen live? Nog nooit gehoord tenminste..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right