• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    Ik mag alleen mensen niet die ik persoonlijk ken (:
    Er zijn niet echt celebrities waar ik problemen mee heb,
    het is dan meestal de stijl waarin ze zingen die me niet zo ligt ;D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ai. Ze komt gewoon adem te kort, de hele tijd..


    I was an angel living in the garden of evil

    AllstarW schreef:
    Ik mag alleen mensen niet die ik niet persoonlijk ken (:
    Er zijn niet echt celebrities waar ik problemen mee heb,
    het is dan meestal de stijl waarin ze zingen die me niet zo ligt ;D


    Nou ja, ik erger me gewoon aan hoe ze doet. Ze is bijna negentien maar gedraagd zich als een 14 jarige.
    Ik vind gewoon dat Gomez het 'slechtste' disney sterretje is. Als je het vergelijkt met de rest van de disneysterretjes.


    To infinity and beyond •

    Ik vind anders niks mis met haar gedrag. ^^


    Take me to wonderland

    Ik snap niet hoe je je kan ergeren aan het gedrag van een persoon die je niet kent...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leafs schreef:
    (...)

    Nou ja, ik erger me gewoon aan hoe ze doet. Ze is bijna negentien maar gedraagd zich als een 14 jarige.
    Ik vind gewoon dat Gomez het 'slechtste' disney sterretje is. Als je het vergelijkt met de rest van de disneysterretjes.

    Dat vind ik nu eigenlijk totaal niet.. Disneysterren horen een 'voorbeeld' te zijn. Demi raakt in rehab, van Miley lekken pikante foto's uit,... Niet dat ik daar problemen mee heb, verre van, ik begrijp hen ook wel. Maar ik snap dan niet wat Selena zo verkeerd doet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Blablablabla.. djeez. Waarom altijd discussiëren om Selena? Het valt me echt op dat sinds ze met Justin heeft hé, daarvoor was ze nog niet eens zo on-topic op Q. Just drop it. Als dit de mening van Leafs is dan laat je haar. Ik vind het ook vals, maar ach.. iedereen heeft zijn slechte dagen. Ze kan vast wel mooi zingen, maar ik zou dat ook niet kunnen als ik met de gedachte liep dat mensen me haten. (:


    We accept the love we think we deserve.

    DIRK schreef:
    Duhuuuuh, natuurlijk kan ze niet zingen :') Al die dinseysterretjes zijn geautotuned.

    Maar "mrs" Katy Perry kan er ook wat van.. mèn, wat zingt die slecht live..

    Ja nogal, dat was gewoon zielig --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik nu eigenlijk totaal niet.. Disneysterren horen een 'voorbeeld' te zijn. Demi raakt in rehab, van Miley lekken pikante foto's uit,... Niet dat ik daar problemen mee heb, verre van, ik begrijp hen ook wel. Maar ik snap dan niet wat Selena zo verkeerd doet


    Dat klopt. Maar als je Miley en Demi vergelijkt met de zang van Gomez, vind ik dat Gomez gewoon slechter is.


    To infinity and beyond •

    AllstarW schreef:
    Ik snap niet hoe je je kan ergeren aan het gedrag van een persoon die je niet kent...


    Nou je ziet toch filmpjes of niet? Je ziet toch foto's?


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Dat klopt. Maar als je Miley en Demi vergelijkt met de zang van Gomez, vind ik dat Gomez gewoon slechter is.

    Hmm, Demi en Selena vind ik wel gelijkwaardig, maar Miley steekt wel een kop boven hen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Selena is misschien niet de beste zangeres om live te zingen,
    maar ze doet het toch maar,
    tegenover P!nk en al die andere grote sterren,
    of Gwen Stefani, die er geen schrik van hebben om eens te playbacken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik nu eigenlijk totaal niet.. Disneysterren horen een 'voorbeeld' te zijn. Demi raakt in rehab, van Miley lekken pikante foto's uit,... Niet dat ik daar problemen mee heb, verre van, ik begrijp hen ook wel. Maar ik snap dan niet wat Selena zo verkeerd doet

    Sorry dat ik me er opeens mee bemoei ofzo, maar Miley heeft er spijt van dat ze dat heeft gedaan. En joh, wat dan nog? Het was de puberteit en als ze onder de naam 'Disneyster' staat betekent het niet gelijk dat ze aan al die eisen moet voldoen. Als ze zo wilt leven doet ze dat maar. En over Demi.. Ze had een eetstoornis en sneed zichzelf, vandaar moest ze naar rehab. Dat ze beroemd is, betekent het niet meteen dat ze dat niet allemaal kan hebben. Selena.. euhm laat me denken, ze gaat van jongen naar jongen terwijl haar vriendin net liefdesverdriet had van één jongen. Maar ach, Selena is perfect, right? Just drop it. Buh.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Blablablabla.. djeez. Waarom altijd discussiëren om Selena? Het valt me echt op dat sinds ze met Justin heeft hé, daarvoor was ze nog niet eens zo on-topic op Q. Just drop it. Als dit de mening van Leafs is dan laat je haar. Ik vind het ook vals, maar ach.. iedereen heeft zijn slechte dagen. Ze kan vast wel mooi zingen, maar ik zou dat ook niet kunnen als ik met de gedachte liep dat mensen me haten. (:


    didi has spoken! haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Leafs schreef:
    (...)

    Nou je ziet toch filmpjes of niet? Je ziet toch foto's?


    Als je continu omringd wordt door camera's die je een hele dag achtervolgen,
    ik zou ook horendol worden en al eens uitvliegen.
    Als mensen daarvan mijn gedrag zouden beoordelen, zouden ze me snel beu zijn,
    met het kleine beetje geduld dat ik heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.