• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Nou je ziet toch filmpjes of niet? Je ziet toch foto's?

    Ja.. Maar dat zijn ook wel dé slechtste momenten die worden vastgelegd door paparazzi eh. Wij hebben ook zo onze vreselijke momenten, maar bij ons valt dat gewoon weg door onze positieve kanten. Bij haar wordt alleen sensatie in de media gebracht, haar alledaagse leven toont men nooit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De break-up. Omg, she hurts..

    Voor 1st in me leven medelijden met Selena


    Firm believer of all that is magic

    Claw schreef:
    (...)
    Sorry dat ik me er opeens mee bemoei ofzo, maar Miley heeft er spijt van dat ze dat heeft gedaan. En joh, wat dan nog? Het was de puberteit en als ze onder de naam 'Disneyster' staat betekent het niet gelijk dat ze aan al die eisen moet voldoen. Als ze zo wilt leven doet ze dat maar. En over Demi.. Ze had een eetstoornis en sneed zichzelf, vandaar moest ze naar rehab. Dat ze beroemd is, betekent het niet meteen dat ze dat niet allemaal kan hebben. Selena.. euhm laat me denken, ze gaat van jongen naar jongen terwijl haar vriendin net liefdesverdriet had van één jongen. Maar ach, Selena is perfect, right? Just drop it. Buh.


    Amen. Dank je wel.


    To infinity and beyond •

    Van de filmpjes die ik zie, vind ik dat ze overkomt als een aardig persoon. But that just me.
    En ik vind dat niemand van die 3 mensen een slecht voorbeeld is. Demi nam het goede voorbeeld door hulp te zoeken.


    Take me to wonderland

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja.. Maar dat zijn ook wel dé slechtste momenten die worden vastgelegd door paparazzi eh. Wij hebben ook zo onze vreselijke momenten, maar bij ons valt dat gewoon weg door onze positieve kanten. Bij haar wordt alleen sensatie in de media gebracht, haar alledaagse leven toont men nooit


    Ze is bijna negentien en werd gespot met een grote gekleurde regenboog lolly, terwijl ze aan het steppen was. Nou sorry hoor.


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Ze is bijna negentien en werd gespot met een grote gekleurde regenboog lolly, terwijl ze aan het steppen was. Nou sorry hoor.


    Niks tegen steppen en lollies!
    Die zijn cool :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fuzz schreef:
    Van de filmpjes die ik zie, vind ik dat ze overkomt als een aardig persoon. But that just me.
    En ik vind dat niemand van die 3 mensen een slecht voorbeeld is. Demi nam het goede voorbeeld door hulp te zoeken.

    Dít is het toppunt van de waarheid in dit topic. (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:44 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Laufeyson schreef:
    holy mother of bleeding balls.
    dit is echt vals.

    Ik hou van je rijmpje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Niks tegen steppen en lollies!
    Die zijn cool :3

    Dat is dus wel weer waar - box.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Sorry dat ik me er opeens mee bemoei ofzo, maar Miley heeft er spijt van dat ze dat heeft gedaan. En joh, wat dan nog? Het was de puberteit en als ze onder de naam 'Disneyster' staat betekent het niet gelijk dat ze aan al die eisen moet voldoen. Als ze zo wilt leven doet ze dat maar. En over Demi.. Ze had een eetstoornis en sneed zichzelf, vandaar moest ze naar rehab. Dat ze beroemd is, betekent het niet meteen dat ze dat niet allemaal kan hebben. Selena.. euhm laat me denken, ze gaat van jongen naar jongen terwijl haar vriendin net liefdesverdriet had van één jongen. Maar ach, Selena is perfect, right? Just drop it. Buh.

    Ik zeg toch dat ik er geen problemen mee heb? Ik geef gewoon voorbeelden dat niet alleen Selena de slechte is. En dat doen zoveeeel meisjes, wat dan nog dat zij dat ook doet? Je zegt zelf, het is niet omdat ze bekend zijn (Demi en Miley) dat ze dat niet kunnen hebben. Wel voor Selena geldt juist hetzelfde

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:47 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Laufeyson schreef:
    holy mother of bleeding balls.
    dit is echt vals.


    You're beautiful.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Niks tegen steppen en lollies!
    Die zijn cool :3


    Nou sorry hoor. Maar als bijna 19 jarige vind ik dat dom.


    To infinity and beyond •

    is dit niet uit die tijd dat ze ziek was/is

    Ik vind daar niks mis mee (:
    Ik ken mensen die bijna 20 zijn en die hun bed ligt vol knuffelberen.
    Iedereen heeft het recht om het kind in zich levend te houden n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leafs schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor. Maar als bijna 19 jarige vind ik dat dom.

    Dat zie ik mezelf ook nog niet echt doen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right