• De rijke Delilah heeft in haar leven al veel rijkdom gezien, maar ook gevaar. Mensen zijn uit op haar ouders hun geld en sommigen zouden er alles voor over hebben. Op een moment was alles zo gevaarlijk dat de familie een bodyguard inhuurde voor hun dochter. Delilah was eerst tegen het idee van een bodyguard omdat ze vreesde dat ze haar vrijheid kwijt zou zijn. Ze besliste om hem zelf mee te kiezen. Na heel lang zoeken hadden ze eindelijk iemand gevonden. Maxime. Aangezien Delilah en Maxime zowat 24 op 24 samen door brengen, worden ze beste vrienden. Ze worden onafscheidelijk. Op de nacht van 13 februari op 14 februari begint alles. Delilah wordt geteisterd door wrede nachtmerrie’s waar steeds dezelfde jongen haar net op tijd red. Ze wordt een wrak van vermoeidheid en iedereen begint zich zorgen te maken om de dochter van dé belangrijkste wetenschapper van het land. Maxime en Delilah gaan op zoek. Ze gaan op zoek naar de figuurlijke, en letterlijke man van Delilah’s dromen.


    Je zal het 'droom' gedeelte misschien een beetje herkennen uit Elixer, het boek van Hilary Duff.
    Doen?
    Rollen?
    Extra?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:54 ]


    all I want is the taste that your lips allow

Doen? Ja!
Rollen? Als je iemand voor Niall nodig hebt, just scream (wbw)
Extra? -
Waarschuwen? Zekers!


I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Doen? Thihi, je weet al wat ik ervan vind, dus ik vind dat je het zeker moet doen ^^
Rollen? Uh, als je er echt nodig hebt, wil ik er altijd wel eentje (lees: een paar, mij kennende xd) invullen
Extra? Uh, ik vind dit idee erg origineel ^^ . Ik heb dat boek van Hilary Duff nog niet gelezen en zo, dus ik weet niet hoe hard het erop geïnspireerd is, maar uiteindelijk vind ik het toch origineel. (Oké, die uitleg bevat absoluut geen logica xd!)
Waarschuwen? YES PLEASE (nerd)


Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

DOEN DOEN DOEN! + waarschuw me (:


He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."