• Ik verveel me en wil even lekker creatief doen hihi. Dus als iemand een trailer nodig heeft, kan je die hier aan vragen. Ik heb alleen een paar vragen die je moet invullen, anders kan ik niet vooruit. Dit zijn mijn voorbeelden, maar één ding. Als je wilt dat er gepraat wordt zeg maar in je trailer, heb ik wel een beetje een filmpje nodig met wat er gezegd moet worden. (:

    Voorbeelden.
    Age is just a number.
    After Midnight
    Styles and Payne
    Let the devil take over Hogwarts
    Such a waste

    Vragen voor de trailer.
    Titel?
    Omschrijving verhaal?
    Uiterlijk hoofdpersonen? Een bekend persoon van wie je redelijk veel materiaal kan vinden op youtube, is het handigst.
    Muziek? Is niet verplicht, ik kan ook wat zoeken. (:
    Groen dingetje op het begin?
    Met praten of zonder? Dat ligt eraan of ik wel er materiaal voor kan vinden.
    Verdere eisen?

    Ik probeer het zo snel mogelijk te doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel?
    Loverboy
    Omschrijving verhaal?
    Ligt voor de hand denk ik. Liam is een loverboy en lokt Niall in zijn val.
    Uiterlijk hoofdpersonen?
    Liam Payne en Niall Horan.
    Muziek?
    Een dreigend pianodeuntje oid en Coldplay - Life in Technicolor Instrumental
    Groen dingetje op het begin?
    Nee
    Met praten of zonder?
    Met
    Verdere eisen?
    Een beetje donkere sfeer.


    Hope goes lost but never dies.

    Oh en Sanne. You're awesome.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    Oh en Sanne. You're awesome.


    Ah thanks. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zet je ook gewoon filmpjes in elkaar voor andere dingen (dat ik je stukjes geef die achterelkaar moeten)??

    Sioux schreef:
    Zet je ook gewoon filmpjes in elkaar voor andere dingen (dat ik je stukjes geef die achterelkaar moeten)??


    Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ik denk het wel hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel? Invisible
    Omschrijving verhaal? Het heeft te maken met een middeleuws dorpje, Prins Arthur en magie
    Uiterlijk hoofdpersonen? Bradley James in Merlin en Birdy in de clip van Shelter en misschien ook een paar scenes uit de clip van Racoon - Don't give up the fight.
    Muziek? Deze
    Groen dingetje op het begin? Nee
    Met praten of zonder? Met, als je het kan vinden iemand die zegt "To you i'm just invisible, "I love you" "I'm a witch"
    Verdere eisen? Nee C:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mij mag je één geven, maar mag ik dit weekend invullen?


    all I want is the taste that your lips allow

    Titel? Slipping through my fingers
    Omschrijving verhaal? Het heeft te maken met een mooi meisje, waarna haar leven verandert wanneer ze kanker krijgt.
    Uiterlijk hoofdpersonen? Een bekend persoon van wie je redelijk veel materiaal kan vinden op youtube, is het handigst. Ashley Benson & Justin Bieber
    Muziek? Is niet verplicht, ik kan ook wat zoeken. (: Ehm, mag je zelf bepalen, als het maar een beetje zielig.
    Groen dingetje op het begin? Nee
    Met praten of zonder? Dat ligt eraan of ik wel er materiaal voor kan vinden. Met, tenminste .. als je dat kan vinden (: Anders zonder!
    Verdere eisen? Nee c:


    To infinity and beyond •

    Je audio is ontzettend vervelend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Je audio is ontzettend vervelend.


    Hoe bedoel je?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?
    Muziek - gepraat - muziek. Je overgang is echt niet goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Muziek - gepraat - muziek. Je overgang is echt niet goed.


    Ja, dat kan wel kloppen, maar ik doe het maar met Movie maker en veel beter gaat het niet. Ik maak me er zelf niet zo veel zorgen over, want het is maar voor de lol.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja, dat kan wel kloppen, maar ik doe het maar met Movie maker en veel beter gaat het niet. Ik maak me er zelf niet zo veel zorgen over, want het is maar voor de lol.
    Ik werk ook van wmm, maar je kan je overgangen daarin ook veel beter verzorgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Ik werk ook van wmm, maar je kan je overgangen daarin ook veel beter verzorgen.


    Nou ik zal er de volgende keer beter opletten, oké?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel?
    Sweet child o'mine
    Omschrijving verhaal?


    Het drukke leven de bekende Liam Payne wordt helemaal omgegooit als zijn ouders sterven in een auto-ongeluk. Hij had nooit een goede band met zijn ouders en gaat gewoon verder, maar het probleem is zijn zusje, Ellie. Ze is vier en hij moet nu helemaal alleen voor haar zorgen want hij wilt absoluut niet dat ze ergens anders heen gaat, maar zijn leven is te druk. Liam besluit een artikel in de krant te plaatsen voor een meisje die bij hem kan inwonen en voor Ellie zorgen.
    “She has nobody expect me.” Liam Whispered.
    “You’re wrong, love. She has me too. We'll take care of her together”

    Uiterlijk hoofdpersonen?
    Het meisje word gespeelt door Blake Lively en dan ja, Liam Payne. Ook een klein meisje rond de vier jaar, maar daar weet ik niemand voor.
    Muziek?
    Kies maar (:
    Groen dingetje op het begin?Ja
    Met praten of zonder?
    Wat het best klinkt :')
    Verdere eisen?
    Niet echt ^^


    all I want is the taste that your lips allow