• Ik heb iets nodig voor een nieuw verhaal dat ik ga schrijven ^^
    Dus wat is een enge gebeurtenis/ bizar ongeluk met een scooter? Dus niet gewoon dat hij bijvoorbeeld wordt aangereden door een auto. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat de remmen vastslaan en je over je stuur valt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik had laast een scary ongeluk toen er opeens 2 fietsers uit een bocht recht voor mijn stuur verschijnden >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    NAZIPUNK schreef:
    Dat de remmen vastslaan en je over je stuur valt.

    Dat is wel eng, of dat je juist niet meer stopt, en geen controle meer hebt.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Dat is wel eng, of dat je juist niet meer stopt, en geen controle meer hebt.

    Ik had dus dat ik over het stuur flikkerde nadat mijn remmen ophielden met werken ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    das balen >.< maar hoe flikker je dan over je stuur tenzij je ergens volop tegenaan rijd? xd maar het is pas schrikken als je opeeens 2 fietsers voor je ziet en 1 sec er recht bovenop zit met je scooter :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    das balen >.< maar hoe flikker je dan over je stuur tenzij je ergens volop tegenaan rijd? xd maar het is pas schrikken als je opeeens 2 fietsers voor je ziet en 1 sec er recht bovenop zit met je scooter :Y)

    Mijn remmen sloegen compleet vast, dus stond ik stil.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Op youtube vind je vast wel pijnlijke dingen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    oh sloegen ze vast ik dacht dat je gewoon niet meer kon remmen opeens xd raar maar zelfs dat kan gebeuren balen dan ga je eroverheen ja en dan schrik je ook ja xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat de Rem niet meer werkt en hij als een gek een muur doorrijd


    Firm believer of all that is magic

    Dat je scooter oververhit raakt en in de fik vliegt xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    xIbrahim schreef:
    Dat de Rem niet meer werkt en hij als een gek een muur doorrijd

    Zoiets zei NAZIPUNK ook al? Alleen niet door de muur rijden.(nerd)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    dat je bij een stoplicht / heel drukke kruising komt met een zwaar opgevoerde scooter die 100km/u rijdt en niet kunt remmen en auto's van alle kanten komen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.