• Het nieuwe jaar (een dag als een ander maarja boeieee..) is al goed begonnen voor iedereen. Heb nog niets anders dan miserie gehoord, gelezen, gezien, gevanallest... >.<
    Vind je niet? :Y)
    Brol! Elk jaar is dan ook brol! Dan zeggen ze: 'Dit wordt een goed jaar' ofzoiets.. Maar wat is het nut dat te zeggen? Want hallo, een jaar duurt geen uur he. Dat duurt zo lang (en is zo vlug voorbij) maar er gebeuren elk jaar wel dingen waarom iedereen veel verdriet zal hebben...

    Oke dat wou ik gewoon even zeggen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet het niet ><
    waarom vieren we überhaupt een jaarwisseling ? ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet het niet ><
    waarom vieren we überhaupt een jaarwisseling ? ><

    Weet het zelf niet. Het is een dag als een ander... Je kan even goed nieuwjaar vieren op elke dag van het jaar.. het is eigenlijk elke dag nieuwjaar als je het logisch bekijkt XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ze moeten toch iets zeggen ? (: als je zegt 'boe zegt de koe' vinden mensen dat raar als je dat zegt in het begin van een nieuw jaar. dus dan maar' dat het een fijn jaar mag worden '8D


    -

    Ach, wanneer ze dat zeggen krijg je hoop ? Och gosh, wat zeg ik nu weeer =D ik geloof myn eige woorden niet eens : D


    Some people make the world special just by being in it

    Ach, wanneer ze dat zeggen krijg je hoop ? Och gosh, wat zeg ik nu weeer =D ik geloof myn eige woorden niet eens : D

    Gosh, elk jaar gebeurt er wel iets vreselijks ofzo..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Gosh, elk jaar gebeurt er wel iets vreselijks ofzo..

    Bij mij niet =D


    Some people make the world special just by being in it

    Nou ja, eigelijk wel. Elke weekdag is vreselijk. Wat haat ik school toch =D


    Some people make the world special just by being in it

    ach. dit jaar is voor mij al behoorlijk klote begonnen, dus een leuk jaar word het zoieso niet meer (:


    -

    misschien heb je gelijk en misschien gebeuren er elk jaar slechte dingen, maar dat is altijd! maar als je erover nadenkt, er gebeuren ook hartstikke mooie dingen! (: maar datblijf je altijd houden. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mss voor nog is te feesten, ook al is het nog maar pas kerstmis geweest!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    gewoon voor de gezelligheid. en misschien omdat het een traditie is? en over gelukkig nieuwjaar zeggen: Is het niet een beetje lullig om te zeggen: 'Ik wens een een klote jaar toe!' n.n


    I am an idiot, I move.

    Jap, voor mij is dit jaar al verpest. En ik begrijp ook al die tralala rond nieuwjaar niet, de cadeautjes zijn mooi meegenomen. Maar je viert toch ook niet elke nieuwe dag. [/domme vergelijking]
    Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen is; ik vind nieuwjaar niet speciaal. Het is voor mij géén nieuwe start, ik doe gewoon door met wat ik bezig was in 2008.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Jap, voor mij is dit jaar al verpest. En ik begrijp ook al die tralala rond nieuwjaar niet, de cadeautjes zijn mooi meegenomen. Maar je viert toch ook niet elke nieuwe dag. [/domme vergelijking]
    Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen is; ik vind nieuwjaar niet speciaal. Het is voor mij géén nieuwe start, ik doe gewoon door met wat ik bezig was in 2008.

    Ik ook..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarom al die feesten vieren?? Zoals die geloofsfeesten. De guy is dead. Dude, het enige waar ze goed voor zijn is om mensen hun geld af te trogellen en om kinderen vakantie te geven. Maar ik moet zeggen cadeautjes en vakantie zijn leuk. Als je cadeaus krijgt tenminste.

    Jep, inderdaad..
    Over dat Nieuwjaar.
    Het begon al met miserie.
    Mijn vader was er niet bij..