• Ik heb hier nog geen topic over gezien, als dat er wel al is, sorry. :x

    Cast van 'Glee' studeert af in 2012
    dinsdag 21 juni 2011

    Geen romantiek meer tussen Rachel en Finn. Geen extravagante modeuitspattingen meer van Kurt. Geen gospel of R&B tunes die voortgebracht worden door Mercedes. Inderdaad: de originele castleden van 'Glee' verdwijnen van het scherm.
    stuur dit artikel door discussieer mee
    in het forum

    Het idee kwam van bedenker Ryan Murphy. "Ik wil niet in termen van 'wegwerken' of 'vervangen' denken. Iedereen houdt van de cast en de acteurs en actrices hebben enorm veel talent. Maar wat ik wil, en wat de cast wil, is geen show waar iedereen acht jaar op de middelbare school zit. We willen echte ervaringen en dus een echte tijdslijn volgen", aldus Murphy.

    In 'Glee' zien we hoe de levens van een aantal jongeren ingrijpend veranderen wanneer ze op school deelnemen aan de zangclub. In mei 2012 studeren de hoofdpersonages echter af en worden ze vervangen door nieuwe gezichten. Die zullen in seizoen 3 voor het eerst verschijnen.

    Maar niet getreurd: Matthew Morrison en Jane Lynch blijven als leerkracht aan de slag.

    (Bron)



    Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee. Dan heb ik bijna nog liever dat ze gewoon helemaal stoppen, want als ze een nieuwe generatie erbij halen wordt het weer zo uitgerekt. :x
    Maar wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DIRK schreef:
    Don't care, heb niks met Glee.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ja heb ik gehoort.
    maar ze hebben wel een punt want ja wij zitten ook niet ons hele leven op school. en het moet zo echt mogelijk lijken.

    en toch.. Kurt is onvervangbaar(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Laat ze zakken!


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het wel vet jammer, dat deze cast compleet verdwijnt D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het ligt aan de personages die ze gaan introduceren. Die brengen ze in het examenjaar van de oorspronkelijke cast er in, dus echt een compleet nieuwe cast gaat het ook niet worden. Ik denk dat het er helemaal aan ligt en we zullen ongetwijfeld ook nog wel van de anderen horen. Maar ikzelf denk dat het zo een beetje uitgerekt gaat worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het jammer, maar ik snap het wel :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Op eh Wikipedia stond ook dat ze uitgeschreven zouden worden, omdat ze afstudeerden, maar daarbij stond ook dat het om een misverstand ging en dat die ene, ben even 'r naam vergeten, had gezegd dat het niet zo zou zijn...

    Aan de ene kant vind ik het wel goed, wordt het tenminste niet zo een verpeste Spangas of zo. Natuurlijk vind ik het ook jammer, ik bedoel, dan gaan al deze personages weg, terwijl ze juist zo leuk zijn.. -.-


    It ain't broke, so don't fix it.

    USB schreef:
    Dit gaat echt fail worden


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het goed dat ze geloofwaardig willen blijven. Misschien komen ze nog af en toe terug als guest star c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Neee, Finn mag niet weg!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben blij dat Quinn weg gaat, maar Santana en Brittney en Rachel en Mercedes en Puck en Finn en Blaine en Artie en Sam en wie dan ook moeten blijven. (cat)


    All was well.

    Desilio schreef:
    ik luister meestal gewoon de muziek :'D ik kijk wel hoe het word:Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    das wel stom. ik bdoel wie kan quinn misbitch en knapperd nou vervangen en rachel onze zangster. en onze puckerman haah en nautuurlijk onze ekut ee kurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind de oude cast veel leuker! ze mogen niet weg, ik ben te veel gehecht aan Chris Colfer (kurt:D).

    Ze wouden ook een Nederlandse Glee doen
    Ik blijf het toch wel kijken denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one