• Oké.
    Mijn vriendinnen en ik hebben een nogal verschillende smaak qua jongens.
    Ik val op dit soort types. (Hij is m'n ex btw.)
    Jongens die gewoon relaxed zijn, lief, en ja.. Nogal against the rules zeg maar. En gitaar spelen is al helemaal een pluspunt :3
    Maar goed. Mijn vriendinnen totaal niet, en ik ben nu verliefd op een jongen, die heel erg op een mijn ex lijkt.
    Ik durf het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat ze het raar gaan vinden of zo. Ook zit hij altijd bij de emo's en alto's en mijn vriendinnen vinden ze een beetje raar. Ook rookt hij. (Dat is dan weer iets dat ik totaal ranzig vind. Maar ja, dat deed/doet mijn ex ook.)

    Dus.. Tips? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je hoeft het niet te vertellen als het nog niet serieus is. Misschien vind je hem achteraf toch niet leuk & dan heb je het je vriendinnen verteld & weer gezeur gehad terwijl dat niet eens nodig was..
    Ik zou gewoon afwachten tot wanneer je met hem gaat (Je dus iets met hem hebt).

    Als ze echte vriendinnen zijn accepteren ze je gevoelens voor hem & bemoeien ze zich er verder niet mee.. Succes!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dus?
    Gewoon vertellen.
    Als iemand mij leuk vond maar het zijn vrienden niet durfde te vertellen omdat ik met alto's omga en er zelf ook één ben, dan vind ik dat genaaid. Dan zou ik nooit wat met diegene willen.
    Dus, vertel maar gewoon.


    Scream for mercy!

    Gewoon zeggen? Als het wat wordt worden ze waarschijnlijk boos dat je niets verteld hebt? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het gewoon zeggen, als ze echte vriendinnen zijn dan zouden ze het wel begrijpen. <3


    People change like the seasons - J. Cole

    Wat Krylya zegt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het klinkt nogal cliché, maar ik denk dat als je vriendinnen échte vriendinnen zijn, ze het zeker zullen begrijpen. Trouwens, het is toch ook jouw keuze? En het is inderdaad nogal kinda belachelijk dat hij rookt, waarschijnlijk om 'erbij' te horen - denk ik -, maar om eerlijk te zijn, zijn rokers wel de beste kussers...
    En ik heb echt geen idee waar ik dat heb gelezen. (;

    Question: Val je op hem omdat hij op je ex lijkt en is dit een soort van verwerkingsproces of puur omdat je het type leuk vindt? (Man, ik kijk teveel soeps, gauw afleren -.-).

    Vooroordelen zijn er altijd, neem het mensen niet kwalijk. Dat had ik ook toen mijn buren hier net kwamen wonen. Ik dacht: Wat een stel aso's. Maar het zijn de liefste mensen van de hele straat! What I'm trying to say is dat iemand nog wel eens heel anders kan uitvallen als je hem of haar beter kent en dat kan ook goed opgaan voor dat groepje altotuig bij jou op school :'D Trek je dus niet te veel van je vrienden aan, maar heb geen doof oor voor eventuele echt serieuze dingen die ze zouden kunnen zeggen die wel eens van belang zouden kunnen zijn voor je keuze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Question: Val je op hem omdat hij op je ex lijkt en is dit een soort van verwerkingsproces of puur omdat je het type leuk vindt? (Man, ik kijk teveel soeps, gauw afleren -.-).

    Vooroordelen zijn er altijd, neem het mensen niet kwalijk. Dat had ik ook toen mijn buren hier net kwamen wonen. Ik dacht: Wat een stel aso's. Maar het zijn de liefste mensen van de hele straat! What I'm trying to say is dat iemand nog wel eens heel anders kan uitvallen als je hem of haar beter kent en dat kan ook goed opgaan voor dat groepje altotuig bij jou op school :'D Trek je dus niet te veel van je vrienden aan, maar heb geen doof oor voor eventuele echt serieuze dingen die ze zouden kunnen zeggen die wel eens van belang zouden kunnen zijn voor je keuze.

    Answer: Nee, die relatie van mijn ex is nu al bijna anderhalf geleden, waarin hij nog een ander heeft gehad, dus ik zit er totaal niet (meer) mee. We zijn nu beste vrienden, zeg maar.
    Maar inderdaad, ik wacht gewoon af, leer hem beter kennen, en ik zie het wel. Wie weet wordt het toch helemaal niets en heb ik mijn vriendinnen voor niets ingelicht. Dankje. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, issie single? ö :9~
    juist, zelfde keuze.
    Maar ik zou je niets aantrekken van je vriendinnen. Ik bedoel, jíj bent toch verliefd, zij niet. Als je echt iets voor hem voelt, moet je met hem gaan praten of zo.


    Destroy what destroys you.

    Nou.. Ik snap precies wat je bedoeld. Ik zou, als ze op mijn vriendinnen lijken, niks zeggen. Maarjaa.. Daar tegenover zou ik ook weer tegenin kunnen brengen, dat ik het haat als ik buitengesloten wordt van dit soort kwesties bij mijn vriendinnen. Dusjaa.. Ik zou dus gewoon, als ik jou was, het van hun kant bekijken. Zou jij het willen weten? Vertel het dan en als het echt goeie vriendinnen zijn, dan moet je het kunnen vertellen.

    Daarnaast moet ik even zeggen: je hebt helemaal gelijk. Jongens die gitaar spelen: 100% sexy!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Als je vriendinnen dat raar vinden zijn ze geen echte vriendinnen. :( Zij hoeven er niet met om te gaan, als jij maar gelukkig bent. Het is jou smaak. ;) En als hij rookt, jammer dan, misschien als jullie iets krijgen dat hij dan voor jou wil stoppen? Wie weet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon zeggen, als ze boos worden zijn het niet echt goeie vriendinnen lijkt mij D:?


    I don't need words to feel those lips.

    Canterbury schreef:
    Omg, issie single? ö :9~
    juist, zelfde keuze.
    Maar ik zou je niets aantrekken van je vriendinnen. Ik bedoel, jíj bent toch verliefd, zij niet. Als je echt iets voor hem voelt, moet je met hem gaan praten of zo.

    Haha, jep hij is single!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?