• Hallo Q-terians,

    Dit is alweer nummer drie, ghehe

    Omdat Sander een luie kokosnoot is, maak ik een nummer drie aan!, doet hij even niet zoveel meer aan bb codes en dat soort shit xD

    En omdat Chevalric zo'n luie kokosnotin is, maak ik al nummer 4 aan!!!

    Sander (ik ja!) had als awesome idee em een meeting organiseren in het stadje: Den Bosch wat maar 16 minuten treinen van hem vandaan is. En voor mij een half uur (: (andersom dus)
    Aangezien er al veel meetings zijn in andere delen van het land maar nog niet echt vaak in Den Bosch.

    Datum: 25 Juni.
    Tijd: 1200 uur.
    Plaats: Spoor 1.


    Wie komen:
    Omniscience
    Lycaon
    Kenji
    Veritas
    Grassprietje
    Sorenos
    Progeny
    Jennieee
    Fragile
    Login

    Wie komen waarschijnlijk naar Den Bosch meeting:
    Solitario
    LENI
    Justjeff8d

    Ideeën:
    -picknick
    -pinda's gooien
    -mensen stalken
    -mensen zo bang maken dat we het park voor ons alleen hebben -
    -Nikki ontvoeren, als ze niet kan komen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 8:41 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Login schreef:
    Fackit, laat nu maar, we komen niet & wij gaan lekker naar kermis, pfuh.

    Ook leuk toch? (:
    Veel plezier daar ^^

    Login schreef:
    Fackit, laat nu maar, we komen niet & wij gaan lekker naar kermis, pfuh.


    eigenlijk ben ik toch blij dan maar dat jullie niet komen, want als het al met zo'n instelling is dan is het maar beter dat jullie weg blijven.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ach, doe niet chagarijnig --'

    Login schreef:
    Ach, doe niet chagarijnig --'


    kijk ik ben niet chagerijnig ofzo, en ik vind het heus niet erg dat je niet komt ofzo, je bent tenslotte niet verplicht.

    Maar je moet niet eerst zo doordrammen over gaby, dan geef ik al toe, dan is t weer van ik kom wel en ik kom niet, dan is het weer te vroeg etc. etc. etc. Ik blijf niet naar je pijpen dansen hoor.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sandeeeer, laat nou maar gewoon :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    het begon sowieso al bij Gaby, omdat ze eerst niet eens mocht komen. Dat is toch al chagarijnig genoeg?

    Login schreef:
    het begon sowieso al bij Gaby, omdat ze eerst niet eens mocht komen. Dat is toch al chagarijnig genoeg?


    ik heb je daar genoeg redenen voor gegeven, maar daarna heb ik al gehoor aan je gegeven ;) Maar je kan niet door blijven gaan met al dat gedoe

    en nou houden we er over op.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Eehm, dus jij bepaalt dan gewoon dat ze niet mocht komen? Dus, als jij geband was, maar wel wilde komen, moeten we je ook niet laten komen ?

    Login schreef:
    Eehm, dus jij bepaalt dan gewoon dat ze niet mocht komen? Dus, als jij geband was, maar wel wilde komen, moeten we je ook niet laten komen ?


    inderdaad


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat zegg je nu alleen maar hoorr. Als je écht heel graag wilde, zou je niet opgeven.


    Maar misschien ben jij dan een opgever?

    Login schreef:
    Dat zegg je nu alleen maar hoorr. Als je écht heel graag wilde, zou je niet opgeven.


    Maar misschien ben jij dan een opgever?


    lol.. :')

    als ik geband ben, dan heb ik stront aan de knikker, heb ik wat verpest. Dus dan ga je gewoon niet naar algemene Q-meetings, maar gewoon onderlinge meetings met bijv. q-users dat vrienden zijn, zoals bijv. jij.

    En ik ben zeker geen opgever, maar ik weet wat wel kan, en wat niet kan wanneer ik zelf iets verpest heb.

    En ben jij dan misschien een zeikerige doordrammer?

    EN NU HOUDEN WE ECHT OP!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Oke. Ik heb Gaby óók nog maar 1x gezien, maar ik SNAP teminste dat ze erheen wilde. En ik zeik niet, ik kan gewoon niet tegen mensen zoals jij :'D

    Login schreef:
    Oke. Ik heb Gaby óók nog maar 1x gezien, maar ik SNAP teminste dat ze erheen wilde. En ik zeik niet, ik kan gewoon niet tegen mensen zoals jij :'D


    dan hebben we 1 punt gemeen, ik kan ook niet tegen mensen zoals jij ;) En ik snap het ook wel, maar je moet wel blijven nadenken ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik denk na, maar jij denkt niet aan andere mensen blijkbaar.

    Jezus wat zijn jullie allemaal gezellig. Als je niet komt, laat dan ook het topic over de meeting met rust, oke?
    En zeker als je na kunt denken, aangezien je op deze manier alleen maar gezeik veroorzaakt.