• Er kwam een enorme spin uit het doucheputje gekropen terwijl ik onder de douche stond.

    Edit 6 juli: Wat hebben spinnen met mijn badkamer? Net kwam er een uit de wasmand :|

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:50 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik zou de douche niet eens meer in durven:O


    Where words fail, music speaks

    Ik zou de badkamer uit rennen!

    Ik weet hoe het voelt, ik heb het ooit gehad terwijl ik het doucheputje aan ontdoen was van haar.. Ik bleef eerst verstijfd staan en begon te hyperventileren, ben toen hysterisch gillende de douche uitgerend -nam nog net de moeite voor een handdoek- en heb vervolgens een halfuur bij mijn moeder op schoot gezeten omdat ik niet kon stoppen met huilen. Ik heb er echt ook een gigantische fobie voor. Gaat het een beetje?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Oh mijn God, waar hing ie dan? Aan de douchekop ofzo?


    Dat enge beest hing gewoon aan het plafon en had een draadje naar beneden gemaakt en ging echt 15 cm van mijn hoofd af hangen o.O'


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Courtesan schreef:
    Ik weet hoe het voelt, ik heb het ooit gehad terwijl ik het doucheputje aan ontdoen was van haar.. Ik bleef eerst verstijfd staan en begon te hyperventileren, ben toen hysterisch gillende de douche uitgerend -nam nog net de moeite voor een handdoek- en heb vervolgens een halfuur bij mijn moeder op schoot gezeten omdat ik niet kon stoppen met huilen. Ik heb er echt ook een gigantische fobie voor. Gaat het een beetje?

    Pff hoe oud was je toen?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Courtesan schreef:
    Ik weet hoe het voelt, ik heb het ooit gehad terwijl ik het doucheputje aan ontdoen was van haar.. Ik bleef eerst verstijfd staan en begon te hyperventileren, ben toen hysterisch gillende de douche uitgerend -nam nog net de moeite voor een handdoek- en heb vervolgens een halfuur bij mijn moeder op schoot gezeten omdat ik niet kon stoppen met huilen. Ik heb er echt ook een gigantische fobie voor. Gaat het een beetje?

    Ik heb nog de rillingen, en heb net ook bijna een hyperventilatie aanval gehad toen ik dat beest daar zag zitten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oe! ik heb wel gehad dat er opeens een spin langs me op liep. maar uit het putje. omg dat lijkt me echt eng te zien. ik verzuip ze dan altijd -.-


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Kvd707 schreef:
    (...)
    Pff hoe oud was je toen?


    16 of 17. Geeft wel aan hoe verschrikkelijk bang ik voor die beesten ben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    16 of 17. Geeft wel aan hoe verschrikkelijk bang ik voor die beesten ben.

    Zo he! Ik zou echt dat beest de (....) verrot schelden en hem verzuipen!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    3AM schreef:
    (...)
    Ik heb nog de rillingen, en heb net ook bijna een hyperventilatie aanval gehad toen ik dat beest daar zag zitten.


    Dat kan ik helemaal begrijpen ja. Hoop dat je je snel wat beter voelt (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat kan ik helemaal begrijpen ja. Hoop dat je je snel wat beter voelt (:

    Ja het gaat nu wel weer. Maar ik durf de badkamer niet meer in totdat mijn broertje die doucheput heeft schoongemaakt. Ik zit hier dus met een handdoek op mijn hoofd en uitgelopen make-up :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daar was dus mijn Henkie gebleven...
    Lol, serieus. Die beesten zijn niet eng x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Daar was dus mijn Henkie gebleven...
    Lol, serieus. Die beesten zijn niet eng x)

    Wel als je een trauma hebt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Junns schreef:
    Daar was dus mijn Henkie gebleven...
    Lol, serieus. Die beesten zijn niet eng x)

    Nee, die beesten vínd jij niet eng x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    :| fuuuuuuck, ik zou echt weglopen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H