• De stelling van vandaag luidt:
    Je hebt het aan jezelf te danken als je wordt gepest

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, totaal niet mee eens.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    In mijn geval is dat alvast totaal niet waar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dit is de domste stelling die er is!
    Tuurlijk kan je er niets aan doen! -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat kun je er aan doen dat je een bril draagt, een beugel moet, dik bent, anders bent dan andere, enc?! Niks toch? En ga nu niet zeggen dat je wel iets aan dik zijn kunt doen; dat kun je wel maar sommige hebben het echt door medicijngebruik enz.

    Oneens dus!

    Ik vind dit ronduit de belachelijkste stelling die er tot nu toe is geweest.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Poseidon schreef:
    Nee, totaal niet mee eens.


    None but ourselves can free our minds.

    oneens,
    sommige mensen zijn gewoon te arrogant of onzeker waardoor ze anderen gaan pesten waardoor ze zichzelf dan beter voelen,
    zielig gewoon, zulke mensen


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Voor een gedeelte, als je wordt gepest ligt dat ook aan je eigen gedrag. [/ervaring]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee! Komaaaaaan..
    Ik weet meer dan 100% zeker dat er werkelijk geen enig reden is geweest om mij tot waanzin te drijven door dat vreselijk gepest.
    Niet mee eens.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2010 - 8:50 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    TerrorQueen schreef:
    Wat kun je er aan doen dat je een bril draagt, een beugel moet, dik bent, anders bent dan andere, enc?! Niks toch? En ga nu niet zeggen dat je wel iets aan dik zijn kunt doen; dat kun je wel maar sommige hebben het echt door medicijngebruik enz.

    Oneens dus!

    Ik vind dit ronduit de belachelijkste stelling die er tot nu toe is geweest.


    met terrorQueen eens wat een domme stelling

    (ik ben gepest en ik weet niet waarom dus wat had ik er tegen te doen????)


    you were born original don't die as a copy

    Ik wil hier toch nog even op reageren.
    Het is niet alleen maar de schuld van de pesters. Soms wordt je idd gepest om iets waar je niks aan kunt doen (bijvoorbeeld een bril of beugel). Maar in mijn geval kon ik er wel iets aan doen.
    Ik was vroeger erg onzeker en kwam op de middelbare school in een klas terecht waar ik niemand kende. Daarom was ik best wel teruggetrokken, en dat heeft tegen me gewerkt. Ook durfde ik niet voor mezelf op te komen en durfde mijn mening niet te uiten. Doordat ik dat niet durfde, werd ik gezien als het meisje zonder mening en die maar achter iedereen aan liep. En daardoor werd ik gepest. En omdat ik gepest werd, trok ik mezelf nog meer terug en dat bevestigde het beeld dat de pesters van mij hadden. Dus als ik me anders had opgesteld in de klas, dan was ik misschien wel nooit gepest.
    Dus het ligt niet alleen aan de pesters, maar ook aan degene die gepest wordt. Misschien dat jullie dit eerst eens lezen voordat jullie het meteen een domme stelling noemen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Absoluut niet mee eens!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Vaak niet, soms wel.


    Protège moi de mes désirs.

    Oneens.
    Oké, soms kan het wel zo zijn. Maar over het algemeen niet.
    Pesters zoeken gewoon mensen uit die nét iets anders zijn. Ookal is het maar een piepklein verschillendje, ze pakken je.


    everything, in time

    Een meisje uit mijn klas wordt gepest omdat ze altijd alles beter weet. Ze bemoeit zich altijd met iedereeen. Iedereen ergert zich aan haar. We hebben gezegt dat ze er mee moet ophouden maar dat deed ze dus niet. Nu wordt ze dus gepest, zelfs door de meest aardige kinderen. Ik vind dit toch echt haar eigen schuld. Helaas gaat ze alleen nog steeds door met altijd alles beter te weten.

    Maar meestal kunnen mensen er niets aan doen. Dus ik ben half eens & half oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.