• Gisteren reden klasgenoten van mij naar huis toe, en moesten ze door een fietstunnel heen. Daar stond een man tegen de muur aan en zei: "Meisjes, moeten jullie kijken." dus hun keken naar die man toe, was hij zichzelf aan het aftrekken. Dit heeft hij gisteren bij meerdere gedaan. Mij lijkt dat echt eng als je zo'n man tegen komt.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wat zijn jullie raarste/engste ervaringen terwijl jullie ergens naartoe fietste?


    <3

    Ik ben vieze mannetjes afstotend. :Y)
    Maar ik heb wel soms dat ze me zo verlekkerd aankijken, waardoor ik echt bang van word. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik was eens aan zee met een paar vrienden en ik liep de duinen in, stond daar ook iemand zich af te trekken.


    All was well.

    Hahaha, ik denk dta ik zo hard gelachen zou hebben xD


    Believe in yourself, change the world.

    Dat is echt heel ranzig o.O"


    Never give up on the things that make you smile.

    Ik zat op de fiets, komt er een jongen achter me fietsen.
    Normaal vind ik dat niet erg, maar die jongen begon te zingen.
    Hij zong over een meisje op de fiets en ik vond m eng, dus ging ik sneller fietsen.
    Hij zong: En we gaan sneller fietsen, en we gaan sneller fietsen
    Ik steeds harder fietsen.
    Hij heeft me 4 km achtervolgd.
    Laatste km begon hij te bellen en te schreeuwen naar me.
    Toen was ik gelukkig thuis :S


    Who needs love when there is chocolate

    Ew, dat is echt vies D:

    ik vind het eng als bussen/vrachtwagens heel snel langs je heen rijden, alsof hij je bijna aanrijdt. Verder met enge mensen en zo niet, thank god.


    Destroy what destroys you.

    Stiekem moest ik lachen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    iiieeeuuww, gatverdamme, ik zou dan echt een soort van trauma hebben O.O
    maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig :'D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Jegh, gatver


    Olive

    Iew trauma :S

    Ik liep laatst met een paar vriendinnen 's avonds met de hond. Terwijl we langs zo'n huis liepen ging er een man tegen het raamkloppen en allemaal seksbewegingen maken. Daarna liep hij naar buiten en kwam hij vlak voor ons staan, hij begon zijn broek los te knopen en wou zijn zaakje laten zien. Hij klonk echt dik dronken en was volgens mij ook aardig stoned. Toen lieten we de hond maar los op hem (hij deed niets hoor, alleen maar blaffen) en zijn we snel weggelopen.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik fietste een keer naar huis, kwam er een man langs me fietsen, zegt ie: 'Mag ik naast je fietsen? Ik bijt niet hoor!'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik liep naar huis op een zaterdagavond, half twaalf ofzo, een jongen met een fiets stopte om de 20 meter en wachte dan tot ik een paar meter van hem was, en reed toen weer door. Dat bleef hij zeker 10 minuten doen, echt heel raar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vroeger altijd denken dat iedere gast met een zwart busje een kidnapper was. :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    GayShark schreef:
    Iew trauma :S

    Ik liep laatst met een paar vriendinnen 's avonds met de hond. Terwijl we langs zo'n huis liepen ging er een man tegen het raamkloppen en allemaal seksbewegingen maken. Daarna liep hij naar buiten en kwam hij vlak voor ons staan, hij begon zijn broek los te knopen en wou zijn zaakje laten zien. Hij klonk echt dik dronken en was volgens mij ook aardig stoned. Toen lieten we de hond maar los op hem (hij deed niets hoor, alleen maar blaffen) en zijn we snel weggelopen.


    jammer dat je hond niet beet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Arcade schreef:
    Vroeger altijd denken dat iedere gast met een zwart busje een kidnapper was. :')


    haha, en eindeloos horen dat je geen snoep mag aannemen van een onbekende. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.