• Hooi! (:

    Ik heb dus een mobiel (een Samsung Galaxy note GT- N7000) en het is best moeilijk om daar een goedkoop én leuk telefoonhoesje voor te vinden. Óf ik ben gewoon verwend en vind veel dingen gewoon niet leuk, dat kan natuurlijk ook. :Y)

    Maaaaaaar goed. Ik kwam net op deze site terecht, en daar kun je zelf je eigen telefoonhoesje ontwerpen! Het kost misschien wel wat meer dan dat je normaal voor een telefoonhoesje zou betalen, maar dan heb je toch iets persoonlijks. En dat is leuker, vind ik.

    Anyways, ik wilde dit gewoon eventjes met jullie delen, want misschien vinden jullie het ook wel leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk! Maar met mijn "oude S2" kan ik nergens meer hoesjes kopen.. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Leuk! Maar met mijn "oude S2" kan ik nergens meer hoesjes kopen.. ):


    Staat ie er ook niet tussen op die site? Jammer jah :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    s2 staat er wel bij hoor!
    Ik ben ook al heel lang op zoek naar een hoesje voor mijn s2 dus die site is best handig.

    Eichen schreef:
    s2 staat er wel bij hoor!
    Ik ben ook al heel lang op zoek naar een hoesje voor mijn s2 dus die site is best handig.


    Ah, had ik niet gezien! Handig! :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ergens vind ik dit wel handig, maar langs de andere kant vind ik 10 euro al zoveel voor een hoesje :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    Ergens vind ik dit wel handig, maar langs de andere kant vind ik 10 euro al zoveel voor een hoesje :'D


    16 - 09 - '17

    Kawena schreef:
    Ergens vind ik dit wel handig, maar langs de andere kant vind ik 10 euro al zoveel voor een hoesje :'D


    Ik ook. Maar de hoesjes voor mijn telefoon díé ik vinden kan, zijn allemaal in Japan of Engeland of waar ver weg dan ook. En dat vertrouw ik toch minder dan iets gewoon in Nederland. Plus het feit dat je het zo persoonlijk kunt maken als je wilt, dat vind ik wel erg leuk. (:

    Hoewel ik nu verzinnen moet wat ik op mijn hoesje hebben wil, en dat weet ik niet! D: oeps, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik ook. Maar de hoesjes voor mijn telefoon díé ik vinden kan, zijn allemaal in Japan of Engeland of waar ver weg dan ook. En dat vertrouw ik toch minder dan iets gewoon in Nederland. Plus het feit dat je het zo persoonlijk kunt maken als je wilt, dat vind ik wel erg leuk. (:

    Hoewel ik nu verzinnen moet wat ik op mijn hoesje hebben wil, en dat weet ik niet! D: oeps, hahaha


    Ik ben daar veel te perfectionistisch in :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, gaaf! Ik ga er gelijk eentje bestellen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kawena schreef:
    (...)

    Ik ben daar veel te perfectionistisch in :'D


    Over wát je precies op je hoesje zou willen hebben bedoel je? Dat probleem ken ik wel. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Over wát je precies op je hoesje zou willen hebben bedoel je? Dat probleem ken ik wel. x)


    Jep.
    Ik zou nooit tevreden zijn, en als ik dan uiteindelijk iets bestel, zou ik er ongetwijfeld meteen spijt van hebben omdat ik een beter idee heb :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    Jep.
    Ik zou nooit tevreden zijn, en als ik dan uiteindelijk iets bestel, zou ik er ongetwijfeld meteen spijt van hebben omdat ik een beter idee heb :'D


    Zó erg ben ik nu ook weer niet, maar ik kan er wel úren over doen om hét perfecte plaatje voor het hoesje te vinden, hahaha X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, this is awesome :9~


    -

    Oeh wat leuk! Meestal bestel ik mijn hoesjes via miniinthebox. Ik heb een s2 plus, en opzicht zijn er daar nog best wat hoesjes voor te vinden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dankjewel voor de website! Ik heb mijn hoesje gemaakt en besteld! =)

    Nu ben ik blij (heb mijn favo fandom als foto gebruikt)