• gaan we verder waar we gebleven waren?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    C18 schreef:
    (...)
    Ja, want als we het niet horen, houdt niet in dat er geen geluid is. Er zijn zat tonen die onder of boven ons niveau zitten, maar wel bestaan.
    Imo :'D


    Niks aan toe te voegen :'D, maare, dan heb ik geen stelling meer.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Awh, whatsup?


    Niet echt fijn om in een vrolijke topic over te praten


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ben zo terug luitjes.
    En remember: als hij VOL is, mag IK een nieuwe openen!!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Ben zo terug luitjes.
    En remember: als hij VOL is, mag IK een nieuwe openen!!

    Moet je wel opschieten, anders val ik in slaap achter mijn pc.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Niks aan toe te voegen :'D, maare, dan heb ik geen stelling meer.

    Oke, I'm gonna give it a try :] Komt ie dan, rechtstreeks uit het college ethiek:

    Een bestellingsbusje komt rechtstreeks op een groep van vijf mensen af rijden en de chauffeur heeft de controle over het stuur verloren. De vijf mensen gaan zeker dood als het busje ze raakt. Jij staat op de brug toe te kijken. Naast je staat een hele dikke man over de brug gebogen en het schiet je te binnen dat als jij die man er overheen duwt, dat hij voor het busje valt en de vijf mensen redt, ook al zal hij zelf sterven.

    Zou jij die man over die brug gooien?


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Oke, I'm gonna give it a try :] Komt ie dan, rechtstreeks uit het college ethiek:

    Een bestellingsbusje komt rechtstreeks op een groep van vijf mensen af rijden en de chauffeur heeft de controle over het stuur verloren. De vijf mensen gaan zeker dood als het busje ze raakt. Jij staat op de brug toe te kijken. Naast je staat een hele dikke man over de brug gebogen en het schiet je te binnen dat als jij die man er overheen duwt, dat hij voor het busje valt en de vijf mensen redt, ook al zal hij zelf sterven.

    Zou jij die man over die brug gooien?


    HAHAHAHA :'D
    Ehm, nee, zou ik niet doen. Want ik heb het recht niet om die man te vermoorden en dan heb ik schuld. (cat)

    C18 schreef:
    (...)
    Oke, I'm gonna give it a try :] Komt ie dan, rechtstreeks uit het college ethiek:

    Een bestellingsbusje komt rechtstreeks op een groep van vijf mensen af rijden en de chauffeur heeft de controle over het stuur verloren. De vijf mensen gaan zeker dood als het busje ze raakt. Jij staat op de brug toe te kijken. Naast je staat een hele dikke man over de brug gebogen en het schiet je te binnen dat als jij die man er overheen duwt, dat hij voor het busje valt en de vijf mensen redt, ook al zal hij zelf sterven.

    Zou jij die man over die brug gooien?


    Nee, lang leve het lot. Don't mess with the fate!


    Your make-up is terrible

    C18 schreef:
    (...)
    Oke, I'm gonna give it a try :] Komt ie dan, rechtstreeks uit het college ethiek:

    Een bestellingsbusje komt rechtstreeks op een groep van vijf mensen af rijden en de chauffeur heeft de controle over het stuur verloren. De vijf mensen gaan zeker dood als het busje ze raakt. Jij staat op de brug toe te kijken. Naast je staat een hele dikke man over de brug gebogen en het schiet je te binnen dat als jij die man er overheen duwt, dat hij voor het busje valt en de vijf mensen redt, ook al zal hij zelf sterven.

    Zou jij die man over die brug gooien?

    Nee, want dan heb ík een onschuldig iemand vermoord. Daar zou ik niet mee kunnen leven. Bovendien zou ik zo een dikke man nooit over een brug heen kunnen duwen. Zo sterk ben ik nooit.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 22:40 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, lang leve het lot. Don't mess with the fate!


    I've seen that in Final Destination :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    I've seen that in Final Destination :'D


    Inderdaad. 8D


    Your make-up is terrible

    YEAH NOG STEEDS NIET VOL :D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    YEAH NOG STEEDS NIET VOL :D

    Niet zo schreeuwen :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Balen, sorry voor het kort af zijn


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    Balen, sorry voor het kort af zijn

    Haha, geeft niet joh.
    Weet je wat helpt? Warme chocolademelk met slagroom. Dat doet wonderen, zelfs in de zomer. Ik zweer het je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    laaaaaaaaatste


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt