• Er zijn zo 2 mensen en die gaan morgen trouwen, dus vandaag staan ze buiten enzo, en gaan ze opeens zo zo niet vuurwerk maar zo grote bommen schieten. Voel ik vanuit mijn woonkamer gewoon in mijn hart trillen. En er is een baby van 8 maand hier. Echt irritant. Pff is echt focking luid man, hopelijk stoppen ze snel. --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is dat wel legaal eigenlijk?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Laat die mensen hun geluk nu maar vieren zolang ze het nog zijn, binnen een jaar zal het al veel minder zijn :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Laat die mensen hun geluk nu maar vieren zolang ze het nog zijn, binnen een jaar zal het al veel minder zijn :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Bohemian schreef:
    Laat die mensen hun geluk nu maar vieren zolang ze het nog zijn, binnen een jaar zal het al veel minder zijn :Y)

    Ja ik geef hun het geluk ook, ik ken ze zelfs enzo, en ik kom overeen met hun kinderen maar weetje dat is focking luid en irritant.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Volgensmij mag dat niet eens ,dan krijg je boete ,toch ,volgensmij?


    Follow your dreams. They know the way.