• Ik drink dan altijd een warm kop chocomelk. ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn moeder roept elke morgen: 'Jadee? Ben je al van bed af' waarna ik roep; 'Jaa maaam'. En dat elke morgen :'o.

    me telefoon tegen de grond aangooien, naar de wc, naar badkamer me gezicht wassen en tandenpoetsen , aankleden en soms ontbijten

    Denken: 'Godverdomme ik moet After Effects en Maya nog doen, en Flash. En die twee kutverslagen. Oh, en die klote audio. AARGH. Wanna sleep again.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Weer in slaap vallen :'D
    Maar oké, als ik dan écht wakker ben dan sta ik op, ga ik naar de wc -inmiddels tien minuten verder, ik ben nogal traag 's ochtends 8D - en dan de computer aandoen, mail checken, Quizleten checken en dan eten :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als het door de wekker is zeg ik standaard altijd 'Fuck!'
    Als het uit mezelf is wrijf ik een keer of honderd in mijn ogen en trek de dekens over mijn gezicht heen (cat)


    Let it come and let it be

    Mijn ogen openen(nerd)
    Dan eten, omkleden en naar school.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    In bed blijven liggen en een beetje naar de radio luisteren.

    Daarna kleed ik me aan, en haast ik me richting school, op Zaterdag eet ik wat en ga naar de vereniging, en op Zondag zet ik meteen de laptop aan.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Slapen(krul)


    You're beautiful.

    Op twitter zetten dat ik wakker ben :W


    -

    me moeder proberen te overtuigen dat ik ziek benxD

    Op de wekker kijken en hem meestal -als hij af gaat- uitzetten


    Bad decisions make good stories.