• Ik had deze verhaallijn al een tijdje geleden geschreven. En ik vond hem net terug op mijn laptop. Het is een verhaal over onbekende personen. Maar ik weet niet of jullie het zouden willen lezen.

    Caela Dobson is een 15 jarig meisje, met normale problemen en een normaal leven. Tot op haar zestiende verjaardag de twee brieven komen. De eerste had krullerige letters die ze niet kon lezen, de tweede was de vertaling. Er stond dat haar achternaam niet Dobson is, maar Dorentianne. En dat de aarde niet haar thuisplaneet is, maar wel Zaphentia. Ze was niet van deze planeet, ze wist niet hoe ze hier gekomen was, maar ze wist wel dat ze beter kon terug keren, want ze zou niet verder overleven op de aarde.

    Wat denken jullie?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lijkt me wel leuk!
    Dus doen!
    Zeg je het wanneer je er aan begint, als je er aan gaat beginnen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 18:41 ]

    xFishx schreef:
    Lijkt me wel leuk!
    Dus doen!
    Zeg je het wanneer je er aan begint, als je er aan gaat beginnen?


    Jap ;)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    xFishx schreef:
    Lijkt me wel leuk!
    Dus doen!
    Zeg je het wanneer je er aan begint, als je er aan gaat beginnen?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Het lijkt me origineel, maar je gebruikt wel twee tijden door elkaar ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Lijkt me wel leuk!


    Smile and live.

    Kvind het wel origineel. Maar persoonlijk zou ik het niet lezen omdat ik niet zo voor science-fiction ben. :) Er zijn zkr mensen die het wel willen lezen dus wrm niet ;)


    Ik wil een tuin vol egels